KudoZ home » English to Serbo-Croat » Other

Coastal African

Serbo-Croat translation: africka obala, obala Afrike


10:06 Dec 17, 2003
English to Serbo-Croat translations [PRO]
English term or phrase: Coastal African
nationality: Costal African
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbo-Croat translation:africka obala, obala Afrike
Explanation:
Coastal Western Africa - zapadna africka obala (isto vazi za ostale strane sveta)

The Golden Coast of Africa - Ghana
(zlatna obala afrike - Gana)

Skoro sve obalske zemlje u Africi imaju slican naziv.

Tako da je moguce resenje vaseg pitanja africka obala (obala Afrike) odgovarajuce koristeno u zavisnosti od konteksta.
Selected response from:

TBQGS
Grading comment
snasao sam se, hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Obala Bjelokosti
Andjelo Miklic
4stanovnik africke obale
Fiona Koscak
4africka obala, obala AfrikeTBQGS
3vidi odgovorGabrijela


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Obala Bjelokosti


Explanation:
Jedina država u Africi koja ima veze sa obalom je ova. Možda pomogne. Ne znam kako bi se zvali stanovnici ove države.

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 109
Grading comment
da ali to je Ivory Coast... stajalo bi to

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ulvija Tanovic: ovo je pravo cudno, jer Obala Bjelokosti je Ivory Coast, osim ako tekst nije pisao neki Amer koji misli da je Afrika jedna država
1 hr
The asker has declined this answer
Comment: da ali to je Ivory Coast... stajalo bi to

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
coastal african
vidi odgovor


Explanation:
ja se slažem sa predloženim odgovorom da je u pitanju Obala slonovaèe.
meðutim postoji i sleæe :
nationality= you can reffer to people who have the same racial origin as a NATIONALITY
Coastal =is used to reffer to things that are on the land near a coast.

Gabrijela
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 40

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stanovnik africke obale


Explanation:
mislim da nije samo jedna zemlja nego stanovnici obalnog pojasa, ili mozda coastal african countries, coastal african nations, coastal african music etc....

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-20 05:42:32 (GMT)
--------------------------------------------------

evo jednog primjera da se radi o stanovniku africke obale , na webu ima stotine takvih primjera

http://www.rewardsforjustice.net/english/wanted_captured/Faz...

Fiona Koscak
Canada
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 28

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
africka obala, obala Afrike


Explanation:
Coastal Western Africa - zapadna africka obala (isto vazi za ostale strane sveta)

The Golden Coast of Africa - Ghana
(zlatna obala afrike - Gana)

Skoro sve obalske zemlje u Africi imaju slican naziv.

Tako da je moguce resenje vaseg pitanja africka obala (obala Afrike) odgovarajuce koristeno u zavisnosti od konteksta.

TBQGS
PRO pts in pair: 19
Grading comment
snasao sam se, hvala