KudoZ home » English to Serbo-Croat » Science

signifier, signified

Serbo-Croat translation: oznacitelj, oznaceno


11:16 Dec 24, 2003
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Science / lingvistika
English term or phrase: signifier, signified
dakle, radi se o terminima iz lingvistike (ono po Saussureu). Stavila sam ovo pitanje pod srpsko-hrvatski jer me interesuju sve varijante nasih izraza.

Znam da malo peglam sa ovim pitanjem, ali bila bih veoma zahvalna za svaku pomoc.
Ulvija Tanovic
Serbo-Croat translation:oznacitelj, oznaceno
Explanation:
Za druge varijante ne znam. Ovi termini se koriste u srpskoj varijanti tj. koristili su se u moje vreme (pre petnaestak godina).
Selected response from:

mita
Grading comment
hvala

ovo mi se nekako najbolje uklapa, iako ko bi rekao da je "oznacitelj" istocnjacka varijanta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4oznacitelj, oznacenomita
5 +1znak - oznaceno
Miro Miceski
5Potpisnik , potpisano.
Andjelo Miklic
5oznaka , oznaceno
A.Đapo
4imenica, glagol
Kemal Mustajbegovic
1signiranopapez


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
signirano


Explanation:
signified:
signirano
sa podpis
uvereno?

Imas li mozda jedan primer u sklop recenica??

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch

49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
znak - oznaceno


Explanation:
Tako smo mi u Makedoniji prevodili sifnifiant - signifié sa francuskog.

Miro Miceski
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Nikolova
1 hr

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
oznacitelj, oznaceno


Explanation:
Za druge varijante ne znam. Ovi termini se koriste u srpskoj varijanti tj. koristili su se u moje vreme (pre petnaestak godina).

mita
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 86
Grading comment
hvala

ovo mi se nekako najbolje uklapa, iako ko bi rekao da je "oznacitelj" istocnjacka varijanta

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zoran Poposki
4 hrs

agree  Gordana Podvezanec
6 hrs

agree  Larisa Zlatic, Ph.D.: agree; u Bensonu sam jos nasla - oznacivac za 'signifier'
1 day 13 hrs

agree  Andjelo Miklic: Oznaèivaè mi se takoðer èini bolje.
2 days 1 hr

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
oznaka , oznaceno


Explanation:
tako smo mi ucili.


A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 82

2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Potpisnik , potpisano.


Explanation:
Signified, sealed and delivered. = potpisan,zapeèaæen i izvršen.

English-Croatian dictionary , R.Filipoviæ, 1990.

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 109

3 days 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imenica, glagol


Explanation:
Vrlo nedefinirano pitanje. Bez konteksta jedino što mogu reæi je - prva rijeè je imenica, druga rijeè particip glagola, a kako prevesti - na bilo koji jezik - bez konteksta je apsolutno nemoguæe.

Sretna Nova godina.



Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 70