KudoZ home » English to Slovak » Automotive / Cars & Trucks

secret key code

Slovak translation: tajný kód v kľúči


16:08 Dec 18, 2005
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: secret key code
"If ECM is replaced, register vehicle specification (fuel injector calibration code, vehicle variant, password for immobilizer system and secret key code for immobilizer system) into ECM referring to "x" in this section.
Jan Fatara
Slovak translation:tajný kód v kľúči
Explanation:
z kontextu mi to tak vyplýva (kód obsiahnutý v kľúči, ktorý musí byť v súlade s kódom v aute)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 46 mins (2005-12-18 20:55:24 GMT)
--------------------------------------------------

(nejak sa rozhadzala diakritika - napisal som "tajny kod v kluci")
Selected response from:

Matej Hasko
Grading comment
Dakujem, pouzil som vyraz "tajny klucovy kod". Na zaklade kontextu ktory som mal k dispozicii bolo tazke urcit o co presne ide...
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1tajný kód v kľúči
Matej Hasko
3tajný elektronický kód
Radoslava Peterson


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tajný kód v kľúči


Explanation:
z kontextu mi to tak vyplýva (kód obsiahnutý v kľúči, ktorý musí byť v súlade s kódom v aute)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 46 mins (2005-12-18 20:55:24 GMT)
--------------------------------------------------

(nejak sa rozhadzala diakritika - napisal som "tajny kod v kluci")

Matej Hasko
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 10
Grading comment
Dakujem, pouzil som vyraz "tajny klucovy kod". Na zaklade kontextu ktory som mal k dispozicii bolo tazke urcit o co presne ide...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  webguru: I'd use just "tajny kod" it is sufficient in Slovak
11 hrs
  -> thank you

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tajný elektronický kód


Explanation:
Stretla som s tým výrazom v jednom z prekladov...

Radoslava Peterson
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak