Chief Operating Officer

Slovak translation: prevádzkový riaditeľ

English term or phrase:Chief Operating Officer
Slovak translation:prevádzkový riaditeľ
Entered by: Tomas Kopecky

14:04 Feb 23, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Official correspondence
English term or phrase: Chief Operating Officer
Nejde o Chief Executive Officer, ale skôr konateľa povereného riadením (administráciou).
Tomas Kopecky
Slovakia
prevádzkový riaditeľ
Explanation:
Prevádzkový riaditeľ zodpovedá za bezproblémový chod spoločnosti počas bežnej prevádzky, koordináciu, riešenie operatívnych problémov a ich systematickú prevenciu plánovaním údržby. Zaisťuje efektívnosť hospodárenia a hodnotenia výkonnosti. Jeho pracovná náplň spočíva aj v tvorbe a kontrole prevádzkových finančných plánov, v schvaľovaní a kontrole dodržiavania vnútorných procesov a vnútropodnikových predpisov. Riadi, koordinuje a kontroluje výsledky práce zvereného útvaru. Na rokovaniach s obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi reprezentuje spoločnosť.
Selected response from:

Dalibor Nicz
Slovakia
Grading comment
Ďakujem za pomoc



Summary of answers provided
4 +2Prevádzkový riaditeľ
Gabriela Gurova
4 +2prevádzkový riaditeľ
Dalibor Nicz


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
chief operating officer
prevádzkový riaditeľ


Explanation:
Prevádzkový riaditeľ zodpovedá za bezproblémový chod spoločnosti počas bežnej prevádzky, koordináciu, riešenie operatívnych problémov a ich systematickú prevenciu plánovaním údržby. Zaisťuje efektívnosť hospodárenia a hodnotenia výkonnosti. Jeho pracovná náplň spočíva aj v tvorbe a kontrole prevádzkových finančných plánov, v schvaľovaní a kontrole dodržiavania vnútorných procesov a vnútropodnikových predpisov. Riadi, koordinuje a kontroluje výsledky práce zvereného útvaru. Na rokovaniach s obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi reprezentuje spoločnosť.

Dalibor Nicz
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
Grading comment
Ďakujem za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rad Graban
0 min

agree  Tomas Pocai
57 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
chief operating officer
Prevádzkový riaditeľ


Explanation:
Vysvetlenie na Wikipedii na odkaze nižšie


    https://sk.wikipedia.org/wiki/Prev%C3%A1dzkov%C3%BD_riadite%C4%BE
Gabriela Gurova
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rad Graban
0 min

agree  Tomas Pocai
57 mins