KudoZ home » English to Slovak » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Fumigation certificate

Slovak translation: Osvedčenie o dezinfekcii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fumigation certificate
Slovak translation:Osvedčenie o dezinfekcii
Entered by: Maria Chmelarova

11:04 Feb 20, 2009
English to Slovak translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: Fumigation certificate
Fumigation certificate...Ide o dezinfekciu oblecenia methylbromidom a ja by som chcela vediet, ci je spravne pouzit Osvedčenie o dezinfekcii alebo ci sa pouziva iny nazov. dakujem
sabinka
Osvedčenie o dezinfekcii
Explanation:
tak ako ste uvazovali. Vyskytuje sa aj certifikat o dezinfekcii. Navrhla by som, drzat sa slovenskeho - osvedcenie.
Selected response from:

Maria Chmelarova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Osvedčenie o dezinfekciiMaria Chmelarova
3Potvrdenie o fumigácii / dezinfekcii
Igor Liba


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fumigation certificate
Osvedčenie o dezinfekcii


Explanation:
tak ako ste uvazovali. Vyskytuje sa aj certifikat o dezinfekcii. Navrhla by som, drzat sa slovenskeho - osvedcenie.

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  twelverainbow
4 hrs
  -> Thank you.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fumigation certificate
Potvrdenie o fumigácii / dezinfekcii


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-20 13:48:14 GMT)
--------------------------------------------------

bod 05.6.2

Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8