frame header

Slovak translation: (horná) priečka dverného rámu / hlava dverného rámu

English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: frame header
The door panels, frame posts and frame header were clad with 1 mm thick
mantarey
Czech Republic
Slovak translation:(horná) priečka dverného rámu / hlava dverného rámu
Explanation:
https://www.google.it/search?q="frame header"&biw=1689&bih=1...
https://issuu.com/studiolottici/docs/dep_porte_moderne_capof...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-12-03 21:15:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.do-it-yourself-help.com/framing_a_door.html
Selected response from:

Igor BURAK
Slovakia
Grading comment
Ďakujem za odpoveď.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(horná) priečka dverného rámu / hlava dverného rámu
Igor BURAK
1preklad (dverného) rámu
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(horná) priečka dverného rámu / hlava dverného rámu


Explanation:
https://www.google.it/search?q="frame header"&biw=1689&bih=1...
https://issuu.com/studiolottici/docs/dep_porte_moderne_capof...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-12-03 21:15:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.do-it-yourself-help.com/framing_a_door.html

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ďakujem za odpoveď.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  tomasik: najskôr sa to volá „nadpražie zárubne“
17 hrs
  -> Nadpražie je časť muriva, obvykle preklad, nad stavenými otvorom a nie časť dverného rámu: viď napr. http://www.profilpd.sk/index.php/en/dvere/technologie, http://krispol.pl/sk/postup-pripravy-pred-montazou-brany-v-5...

2 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
preklad (dverného) rámu


Explanation:
môj tip

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ďakujem za odpoveď