KudoZ home » English to Slovak » Electronics / Elect Eng

touch signal drive

Slovak translation: vedenie dotykového signálu

07:01 Oct 14, 2013
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Touch screens
English term or phrase: touch signal drive
Ide o výraz z tohto textu:
http://www.google.nl/patents/US20070034423

In touch screen systems having touch sensors that lack a rear shield, the rear shield drive of the controller electronics can be capacitively connected individually to the touch signal drives, thereby placing a capacitive load on the touch signal drives that simulates the capacitive load that would otherwise be provided by a rear shield.

Čiže, keď to chápem správne, tak rear shield drive (nech už to je čo to je) riadiacej elektroniky sa kapacitne prepoji s touch signal drive, čím vyvolá kapacitné zaťaženie, ktoré by inak vytváral ten zadný tieniaci plášť (a tým následne chráni proti radiofrekvenčnému rušeniu). Ale čo môžu byť tie "drives"?
Vladimír Hoffman
Slovakia
Slovak translation:vedenie dotykového signálu
Explanation:
Vlado, žiaden pohon. Drive znamená, dráha, vedenie, cesta, zapojenie atď, na prenos signálov.
Selected response from:

Jan Chupac
Slovakia
Grading comment
Ďakujem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vedenie dotykového signálu
Jan Chupac
3jednotka signálu prenášaného dotykom
xxxjlobotka


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vedenie dotykového signálu


Explanation:
Vlado, žiaden pohon. Drive znamená, dráha, vedenie, cesta, zapojenie atď, na prenos signálov.

Jan Chupac
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 22
Grading comment
Ďakujem.

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jednotka signálu prenášaného dotykom


Explanation:
Ponúkam tento výraz ako alternatívu. Nie som elektrikár, ale z IT hľadiska mi to príde ako vhodnejší výraz.
Taktiež dotykový signál mi príde ako dosť veľké zjednodušenie. Do budúcna sa môže samozrejme uchytiť.


http://webslovnik.zoznam.sk/anglicko-slovensky/touch-signal-
http://www.thefreedictionary.com/drive (Noun - 5.)

... môžem sa samozrejme mýliť, ten text vyzerá veľmi zložito.


xxxjlobotka
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak