Airsoft, red PVC cord 50 pa

Slovak translation: Airsoft, červená PVC šnúrka, 50 ks

English term or phrase:Airsoft, red PVC cord 50 pa
Slovak translation:Airsoft, červená PVC šnúrka, 50 ks
Entered by: Dušan Ján Hlísta

08:13 May 17, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Airsoft, red PVC cord 50 pa
Airsoft, červený kábel s PVC izoláciou 50 pa
netuším čo je to "pa"
Turn social sharing on.
Like 12
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
Airsoft, červená PVC šnúrka, 50 ks
Explanation:
Pozor, to nie je PVC kábel, to je šnúrka, ktorá drží spolu airsoftové ochranné zátky do uší, pozri:
https://safetysupplies.co.za/products/airsoft-red-vinyl-cord
Tých 50 "PA" ešte nemám celkom istotu...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-05-17 10:52:08 GMT)
--------------------------------------------------

To "pa" sa mi nedarí nájsť, nemôže to byť aj chyba? Napr. pcs. Možno by sa dalo opýtať zadávateľa...
Selected response from:

Tomas Pocai
Slovakia
Grading comment
Ďakujem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Airsoft, červená PVC šnúrka, 50 ks
Tomas Pocai
3Airsoft, červený kábel s izoláciou z PVC a s 50 káblovými príchytkami
Igor BURAK
1Airsoft, červený kábel s PVC izoláciou 50 kusov na zostavu
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
airsoft, red pvc cord 50 pa
Airsoft, červený kábel s PVC izoláciou 50 kusov na zostavu


Explanation:
50 pcd per assembly

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
airsoft, red pvc cord 50 pa
Airsoft, červený kábel s izoláciou z PVC a s 50 káblovými príchytkami


Explanation:
http://www.avtic.com/wire_&_cable_accessories/cable_ties_cli...

Cable tie holder (PA), plug-mount

Igor BURAK
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 11

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
airsoft, red pvc cord 50 pa
Airsoft, červená PVC šnúrka, 50 ks


Explanation:
Pozor, to nie je PVC kábel, to je šnúrka, ktorá drží spolu airsoftové ochranné zátky do uší, pozri:
https://safetysupplies.co.za/products/airsoft-red-vinyl-cord
Tých 50 "PA" ešte nemám celkom istotu...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2018-05-17 10:52:08 GMT)
--------------------------------------------------

To "pa" sa mi nedarí nájsť, nemôže to byť aj chyba? Napr. pcs. Možno by sa dalo opýtať zadávateľa...

Tomas Pocai
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ďakujem