KudoZ home » English to Slovak » Energy / Power Generation

desktile

Slovak translation: ovládacie prvky


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:desktile
Slovak translation:ovládacie prvky

13:14 Dec 8, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-12-12 08:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: desktile
User interface consists from hardwired signal indicators and hardwired manipulation desktiles.
Jan Kolesar
Slovakia
ovládacie prvky
Explanation:
Používateľské rozhranie pozostáva z pevne predrôtovaných signalizačných prvkov a pevne predrôtovaných ovládacích prvkov.
Selected response from:

tomasik
Slovakia
Grading comment
Ďakujem, aj keď desktile je dosť špecifický ovládací prvok, tu sa to dá použiť.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ovládacie prvkytomasik
2dlaždicový panel
Jan Chupac


Discussion entries: 3





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dlaždicový panel


Explanation:
posielam odkazy, podľa mňa to bude nejaký ovládací panel (dotykový ovládací panel, lebo počítačový ovládací panel)

Example sentence(s):
  • EDL — Elektronický dlaždicový panel – veľkoplošné zobrazovacie zariadenie
  • Počítačový ovládací panel

    Reference: http://www.svts-doprava.utc.sk/dokumenty/InfoElektro_052009....
    Reference: http://www.pss-svidnik.sk/produkty/pocitacovy_ovladaci_panel...
Jan Chupac
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 19

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ovládacie prvky


Explanation:
Používateľské rozhranie pozostáva z pevne predrôtovaných signalizačných prvkov a pevne predrôtovaných ovládacích prvkov.

tomasik
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ďakujem, aj keď desktile je dosť špecifický ovládací prvok, tu sa to dá použiť.