KudoZ home » English to Slovak » Human Resources

render someone liable to dismissal

Slovak translation: hroziť komu prepustenie z práce


21:09 Sep 22, 2011
English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources / work contract
English term or phrase: render someone liable to dismissal
...breaches of company rules may also render you liable to dismissal.
Zuzana Sajbanova
Slovak translation:hroziť komu prepustenie z práce
Explanation:
Ja by som to formuloval asi takto. Je to síce trochu voľnejší opis, ale podľa mňa je to vecne presné, čisté a zrozumiteľné.

...breaches of company rules may also render you liable to dismissal.
... za porušenie/porušovanie predpisov spoločnosti (vám) môže hroziť aj prepustenie z práce.

To zámeno v zátvorke tam možno môže byť, ale skôr ani nie, keďže v slovenčine sa tieto zámená nepoužívajú tak často a takisto ako v angličtine.

Týmto sa dá vyhnúť aj tomuto - prepustený? alebo prepustení? To druhé asi nie, keďže pracovná zmluva sa asi týka jednej osoby.
Selected response from:

Slavomir BELIS
Slovakia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hroziť komu prepustenie z práce
Slavomir BELIS
4môže byť prepustenýVladimír Hoffman


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
môže byť prepustený


Explanation:
V danom kontexte "Pri porušení pravidiel (predpisov) spoločnosti môžete byť prepustení"


    Reference: http://www.onecallhospitality.com/images/upload/Disciplinary...
Vladimír Hoffman
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

3 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hroziť komu prepustenie z práce


Explanation:
Ja by som to formuloval asi takto. Je to síce trochu voľnejší opis, ale podľa mňa je to vecne presné, čisté a zrozumiteľné.

...breaches of company rules may also render you liable to dismissal.
... za porušenie/porušovanie predpisov spoločnosti (vám) môže hroziť aj prepustenie z práce.

To zámeno v zátvorke tam možno môže byť, ale skôr ani nie, keďže v slovenčine sa tieto zámená nepoužívajú tak často a takisto ako v angličtine.

Týmto sa dá vyhnúť aj tomuto - prepustený? alebo prepustení? To druhé asi nie, keďže pracovná zmluva sa asi týka jednej osoby.

Slavomir BELIS
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 7




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Lucia [Lulu] Lay, Kristian Madar, Slavomir BELIS