KudoZ home » English to Slovak » Internet, e-Commerce

Social Networking

Slovak translation: Spoločenské siete


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Social Networking
Slovak translation:Spoločenské siete
Entered by: xxxmartin29

02:10 Jul 5, 2008
English to Slovak translations [PRO]
Internet, e-Commerce
English term or phrase: Social Networking
Cely tento preklad sa tyka problematiky socialnych sieti, kde sa myslim nejaka ustalenejsia slovenska terminologia este len vytvara. Dovolim si preto uviest este niekolko pojmov, pri ktorych by som rad spoznal vase navrhy resp. nazory. Pre pojem "Social Networking" sa mi zda zatial najvhodnejsie "Vytváranie sociálnych sietí".
xxxmartin29
Spoločenské siete
Explanation:
"Sociálne siete" nie je veľmi šťastný výraz, lebo to skôr referuje na sociálnu starostlivosť, zatiaľ čo "social networking" sa týka sféry voľného času a budovania online komunít
Selected response from:

Tomas Forro
Poland
Grading comment
Dakujem vsetkym za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Spoločenské siete
Tomas Forro
4budovanie siete spolocenskych vztahovkitkatusik
3 +1budovanie sociálnych sietí / sociálne siete
Igor Liba


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
social networking
budovanie sociálnych sietí / sociálne siete


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-07-05 07:56:47 GMT)
--------------------------------------------------

podľa microsoftu http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx?sString=...

SPOLOČENSKÁ SIEŤ / BUDOVANIE SPOLOČENSKÝCH SIETÍ


    Reference: http://www.hudba.sk/tagy/youtube
    Reference: http://medialne.etrend.sk/blog/idealne/post/1158/Ako-je-to-s...
Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rad Graban: Určite by som použil "spoločenských" a nie "sociálnych".
4 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
social networking
Spoločenské siete


Language variant: Priateľské siete, kamarátske siete

Explanation:
"Sociálne siete" nie je veľmi šťastný výraz, lebo to skôr referuje na sociálnu starostlivosť, zatiaľ čo "social networking" sa týka sféry voľného času a budovania online komunít

Tomas Forro
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dakujem vsetkym za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Chmelarova
20 mins

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
social networking
budovanie siete spolocenskych vztahov


Explanation:
Definicia z wikipedie:
A social network is a social structure made of nodes (which are generally individuals or organizations) that are tied by one or more specific types of interdependency, such as values, visions, ideas, financial exchange, friends, kinship, dislike, conflict, trade, web links, sexual relations, disease transmission, or airline routes. The resulting structures are often very complex.
Social network analysis views social relationships in terms of nodes and ties. Nodes are the individual actors within the networks, and ties are the relationships between the actors.
Zdoraznuju sa tu ucastnici a vztahy medzi nimi, takze siet spolocenskych vztahov sa mi zda vhodnejsia ako iba spolocenska siet.


    Reference: http://wikipedia.com
kitkatusik
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak