KudoZ home » English to Slovak » Internet, e-Commerce

Social Bookmarking

Slovak translation: Vzájomné zdieľanie záložiek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Social Bookmarking
Slovak translation:Vzájomné zdieľanie záložiek
Entered by: xxxmartin29

02:11 Jul 5, 2008
English to Slovak translations [PRO]
Internet, e-Commerce
English term or phrase: Social Bookmarking
Moj navrh je "Verejné zdieľanie záložiek"
xxxmartin29
vzájomné zdieľanie záložiek
Explanation:
Another option.
Selected response from:

Rad Graban
United Kingdom
Grading comment
Dakujem vsetkym za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vzájomné zdieľanie záložiek
Rad Graban
3Budovanie spoločenských (priateľských) záložiek
Tomas Forro
3správa záložiek (na spoločenských webových serveroch)
Igor Liba


Discussion entries: 2





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
social bookmarking
správa záložiek (na spoločenských webových serveroch)


Explanation:
text z odkazu:

2.2 Social bookmarking
Social bookmarking je jedným z prejavov správania sa členov komunít v kolaboratívnom prostredí internetu. Významným znakom komunít je snaha o spoločné zážitky, napr. aj z prezerania webových stránok, multimediálneho obsahu. Príkladom takého správania je aj v informačnej vede dobre známe kolaboratívne vyhľadávanie či kolaboratívne filtrovanie. Zakladá sa na odporúčaniach a sprístupnení vlastnej predošlej skúsenosti. V prípade social bookmarking sú základom (najmä
historickým) systémy, ktoré ponúkajú možnosť správy záložiek nie v internetových prehliadačoch, ale na webových serveroch, kde každý prihlásený člen komunity môže pridať svoje obľúbené
záložky do spoločného priestoru na spoločné využívanie.


    Reference: http://internal.ulib.sk/indico/prispevky/lanyiova.pdf
Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 40

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
social bookmarking
Budovanie spoločenských (priateľských) záložiek


Explanation:
Budovanie spoločenských (priateľských) záložiek

Tomas Forro
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
social bookmarking
vzájomné zdieľanie záložiek


Explanation:
Another option.

Rad Graban
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dakujem vsetkym za pomoc.