International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Slovak » Law: Taxation & Customs

Travelling Tax Audit

Slovak translation: audit dane z cestovných nákladov v zahraničí / audit daňových výdavkov uhradených počas služobných ciest v zahraničí


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Travelling Tax Audit
Slovak translation:audit dane z cestovných nákladov v zahraničí / audit daňových výdavkov uhradených počas služobných ciest v zahraničí
Entered by: Igor Liba

06:52 Jul 10, 2008
English to Slovak translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs / audit
English term or phrase: Travelling Tax Audit
Termin pochadza z vykonaneho auditu v pobocke spolocnosti so sidlom v inej krajine.
Tarjuman
Egypt
audit dane z cestovných nákladov (v zahraničí)
Explanation:
v prípade služobných ciest možeš napríklad v Kanade požiadať o refundovanie dane za služby ubytovania a pod. počas služobnej cesty v zahraniči - pozri odkaz. Táto refundovaná daň sa ti objaví v účtovníctve.





--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-07-10 08:01:02 GMT)
--------------------------------------------------

V niektrých krajinách má travelling tax úplne iný význam - niekedy na letiskách (napr. v Jordánsku, na Filipínach a v iných krajinách) platíš podobnú daň pri odlete u krajiny.
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
thanx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2audit daňových výdavkov na služobné cesty
Rad Graban
2audit dane z cestovných nákladov (v zahraničí)
Igor Liba


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
travelling tax audit
audit dane z cestovných nákladov (v zahraničí)


Explanation:
v prípade služobných ciest možeš napríklad v Kanade požiadať o refundovanie dane za služby ubytovania a pod. počas služobnej cesty v zahraniči - pozri odkaz. Táto refundovaná daň sa ti objaví v účtovníctve.





--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-07-10 08:01:02 GMT)
--------------------------------------------------

V niektrých krajinách má travelling tax úplne iný význam - niekedy na letiskách (napr. v Jordánsku, na Filipínach a v iných krajinách) platíš podobnú daň pri odlete u krajiny.


    Reference: http://www.cra-arc.gc.ca/E/pbg/gf/gst510/gst510-07e.pdf
Igor Liba
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 31
Grading comment
thanx

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
travelling tax audit
audit daňových výdavkov na služobné cesty


Explanation:
Ďalší návrh ak sú v tom zahrnuté aj náklady na stravu, ubytovanie.

Rad Graban
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4