KudoZ home » English to Slovak » Law: Contract(s)

SOW - Statement of work

Slovak translation: zadefinovanie predmetu a rozsahu projektu (prác)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SOW - Statement of work
Slovak translation:zadefinovanie predmetu a rozsahu projektu (prác)
Entered by: Igor Liba

13:12 Nov 26, 2008
English to Slovak translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: SOW - Statement of work
Orders for professional services shall be placed on a statement of work in a form that is acceptable to Distributor (“SOW”).
K tomuto nemam ziadne specialne blizsie vysvetlenia. Neviem, ci je SOW pouzitelne vo svojej povodnej forme v zargone v oblasti obchodu/poskytovania sluzieb?
Maria Ferencikova
zadefinovanie predmetu a rozsahu projektu (prác)
Explanation:
*
http://www.aspi.cz/download.php?FNAME=1115108973.upl&ANAME=r...

http://en.wikipedia.org/wiki/Statement_of_work

--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 mins (2008-11-27 13:29:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.aspi.cz/download.php?FNAME=1115108973.upl&ANAME=r...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2008-11-27 15:43:22 GMT)
--------------------------------------------------

SOW nezahŕňa iba výkaz prác ale obsahuje:

- Scope of Work
- Location of Work
- Period of Performance
- Deliverables Schedule
- Applicable Standards
- Acceptance Criteria
- Special Requirements

--------------------------------------------------
Note added at 1 day18 hrs (2008-11-28 08:07:02 GMT)
--------------------------------------------------

Writing a statement of work

http://www.computerworlduk.com/management/it-business/it-dep...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days17 hrs (2008-11-29 06:24:05 GMT)
--------------------------------------------------

skúste pozrieť na túto webku - použitý výraz je "ciele a stratégia projektu"

http://kurzy.education.sk/en/menu/edu/activity/view?id=19742...
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zadefinovanie predmetu a rozsahu projektu (prác)
Igor Liba
4Výkaz práce
Slavomir BELIS
4špecifikace prác a ich podmienoksrubkova
4podmienky praceMaria Chmelarova
3vykaz cinnosti/prac
Katarina Kadlicova


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Výkaz práce


Explanation:
xxx

Slavomir BELIS
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 17

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podmienky prace


Explanation:
SOW - "detailed requirements and pricing are usually specified at a later stage."
http://en.wikipedia.org
requirements - demands, specifications, terms (as terms of contract)

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 18

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sow - statement of work
špecifikace prác a ich podmienok


Explanation:
...

srubkova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sow - statement of work
vykaz cinnosti/prac


Explanation:
SOW sa pouziva pri Systems Development Life Cycle. Napr., firma poskytuje PLM riesenie, Product Life Cycle Management, a zakaznik musi naplnit vykaz cinnosti a prac, teda SOW, ktore cinnosti je potrebne urobit, aby sa mohlo dane PLM riesenie u zakaznika implementovat.

Katarina Kadlicova
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: ano, toto je presne moj kontext. myslim, ze pouzijem vas navrh.


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zadefinovanie predmetu a rozsahu projektu (prác)


Explanation:
*
http://www.aspi.cz/download.php?FNAME=1115108973.upl&ANAME=r...

http://en.wikipedia.org/wiki/Statement_of_work

--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 mins (2008-11-27 13:29:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.aspi.cz/download.php?FNAME=1115108973.upl&ANAME=r...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2008-11-27 15:43:22 GMT)
--------------------------------------------------

SOW nezahŕňa iba výkaz prác ale obsahuje:

- Scope of Work
- Location of Work
- Period of Performance
- Deliverables Schedule
- Applicable Standards
- Acceptance Criteria
- Special Requirements

--------------------------------------------------
Note added at 1 day18 hrs (2008-11-28 08:07:02 GMT)
--------------------------------------------------

Writing a statement of work

http://www.computerworlduk.com/management/it-business/it-dep...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days17 hrs (2008-11-29 06:24:05 GMT)
--------------------------------------------------

skúste pozrieť na túto webku - použitý výraz je "ciele a stratégia projektu"

http://kurzy.education.sk/en/menu/edu/activity/view?id=19742...

Igor Liba
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 54

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Simova: podla EN-FR terminologickeho slovnika (http://www.granddictionnaire.com/bt): Dokument, ktory vymenuva a popisuje tovary alebo sluzby, ktore maju byt dodane alebo poskytnute, ciele, ktore sa maju dosiahnut a lehoty, ktore sa maju dodrzat pri plneni zmluvy.
22 mins
  -> ďakujem