International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Slovak » Management

quick listing of incorrect type

Slovak translation: nesprávny typ stručného zoznamu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:quick listing of incorrect type
Slovak translation:nesprávny typ stručného zoznamu
Entered by: Radoslava Peterson

23:24 Mar 18, 2007
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Management / Management system
English term or phrase: quick listing of incorrect type
Nie so si ista ci tomu rozumiem spravne.

"Nepovoleny rychly vypis zoznamu"?
Radoslava Peterson
nesprávny typ stručného zoznamu
Explanation:
Myslím, že tomu rozumiete dosť správne. Nesprávny alebo nepovolený, stručný alebo skrátený, zoznam alebo výpis. Nepoužila by som "výpis zoznamu", príde mi to zbytočné.
Selected response from:

Lucia [Lulu] Lay
Slovakia
Grading comment
Dakujem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nesprávny typ stručného zoznamu
Lucia [Lulu] Lay
3pohotovy supis nespravnych modelov>Maria Chmelarova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pohotovy supis nespravnych modelov>


Explanation:
znaciek, len uvaha, bez textu je tazko

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 14

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nesprávny typ stručného zoznamu


Explanation:
Myslím, že tomu rozumiete dosť správne. Nesprávny alebo nepovolený, stručný alebo skrátený, zoznam alebo výpis. Nepoužila by som "výpis zoznamu", príde mi to zbytočné.

Lucia [Lulu] Lay
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dakujem

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ladislav Filo
21 hrs
  -> Ďakujem.