WEARING BREATHING DEVICE

Slovak translation: používanie prístroja na dýchanie

English term or phrase:WEARING BREATHING DEVICE
Slovak translation:používanie prístroja na dýchanie

10:25 Jul 12, 2018
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2018-07-16 08:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / dýchacie prístroje
English term or phrase: WEARING BREATHING DEVICE
"prenosný dýchací prístroj" - je aj lepší preklad?
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
používanie prístroja na dýchanie
Explanation:
Eurlex

If PPE incorporates a breathing device, that device must adequately fulfil the protective function assigned to it under the foreseeable conditions of use.

AK OOP zahŕňajú prístroj na dýchanie, musí tento prístroj v predvídateľných podmienkach použitia náležite spĺňať určenú ochrannú funkciu.




Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4používanie prístroja na dýchanie
Igor Liba
4 -1nesúci dýchací prístroj (dýchacie zariadenie)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3nasadenie/používanie dýchacieho prístroja
Igor BURAK


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wearing breathing device
nasadenie/používanie dýchacieho prístroja


Explanation:
Nevidím kontext, ale nie je to náhodou NASADENIE/POUŽÍVANIE DÝCHACIEHO PRÍSTROJA?:
https://www.google.cz/search?client=firefox-b&dcr=0&ei=LBBHW...

Igor BURAK
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wearing breathing device
používanie prístroja na dýchanie


Explanation:
Eurlex

If PPE incorporates a breathing device, that device must adequately fulfil the protective function assigned to it under the foreseeable conditions of use.

AK OOP zahŕňajú prístroj na dýchanie, musí tento prístroj v predvídateľných podmienkach použitia náležite spĺňať určenú ochrannú funkciu.







    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SK-EN/TXT/?uri=CELEX:52014PC0186&fromTab=ALL&from=EN
    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SK-EN/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0425&from=SL&locale=sk
Igor Liba
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 56
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: to je ono - vďaka!


23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
wearing breathing device
nesúci dýchací prístroj (dýchacie zariadenie)


Explanation:
A ja zasa takto :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Vladimír Hoffman: Ten dýchací prístroj niečo nesie? Toto mi pripadá ako cisty doslovný preklad.
2 hrs
  -> Nie Vlado, ale niečo alebo niekto nesie ten dýchací prístroj. A stále si myslím, že tento preklad najlepšie vystihuje význam tohoto fragmentu bez kontextu. Napr. Muž nesúci dýchací prístroj = A man wearing a breathing device