7 HPPE and steel Gold

Slovak translation: 7 vysoko výkonný polyetylén a oceľ v zlatom prevedení

English term or phrase:7 HPPE and steel Gold
Slovak translation:7 vysoko výkonný polyetylén a oceľ v zlatom prevedení
Entered by: Dušan Ján Hlísta

13:38 Jun 19, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / pracovné rukavice
English term or phrase: 7 HPPE and steel Gold
7 HPPE and steel Gold NA NA NA
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
7 vysoko výkonný polyetylén a oceľ v zlatom prevedení
Explanation:
https://en.wikipedia.org/wiki/HPPE

--------------------------------------------------
Note added at 5 dnů (2018-06-25 08:32:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ďakujem Dušan, srdečne, aj body som už dostal! :-)
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
47 vysoko výkonný polyetylén a oceľ v zlatom prevedení
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
37 vysoko účinný poly etnhylen a oceľ zlatá
FARNA FARNAX


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
7 hppe and steel gold
7 vysoko účinný poly etnhylen a oceľ zlatá


Explanation:
Pogumovana ocel material na ochranné rukavice
To gold moze byt ako ich farba
7 moze byt hustota povrchovej gumy/umelej hmoty

FARNA FARNAX
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SlovakSlovak

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
7 hppe and steel gold
7 vysoko výkonný polyetylén a oceľ v zlatom prevedení


Explanation:
https://en.wikipedia.org/wiki/HPPE

--------------------------------------------------
Note added at 5 dnů (2018-06-25 08:32:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ďakujem Dušan, srdečne, aj body som už dostal! :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: toto je správna odpoveď ale vďaka pošahanému softvéru ProZ sa mi nedarí ju vybrať (ani srnky v Kuneráde) nemajú šajnu prečo. Vďaka Georges...