KudoZ home » English to Slovak » Mechanics / Mech Engineering

valves

Slovak translation: ventily


15:46 Mar 19, 2007
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / pipe ventils
English term or phrase: valves
Single Block, Block & Bleed, Double Block and Double Block & Bleed ball valve internals
Jan Lindeman
United Kingdom
Slovak translation:ventily
Explanation:
Uspořádání koule a sedel je v provedení DBB = double block and bleed, to znamená: kulový kohout má dvě sedla (double block) – jedno na vstupní a druhé na výstupní straně. Vnitřní prostor, tj. mezi koulí a vnitřkem tělesa, lze prostřednictvím odvzdušňovací armatury (nebo zátky) odvzdušnit (bleed). Tím je umožněna kontrola těsnosti uzávěru při poloze „ZAVŘENO“ nebo „OTEVŘENO“.
Selected response from:

Pro Lingua
Grading comment
dakujem, velmi mi to pomohlo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ventily
Pro Lingua
4chlopne
Dana Hollcroft
4ventilyRadovan Pletka


Discussion entries: 1





  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ventily


Explanation:
if you need more terms, you need to post them separately. Cntexts will be helpfull as well

Radovan Pletka
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

58 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ventily


Explanation:
Uspořádání koule a sedel je v provedení DBB = double block and bleed, to znamená: kulový kohout má dvě sedla (double block) – jedno na vstupní a druhé na výstupní straně. Vnitřní prostor, tj. mezi koulí a vnitřkem tělesa, lze prostřednictvím odvzdušňovací armatury (nebo zátky) odvzdušnit (bleed). Tím je umožněna kontrola těsnosti uzávěru při poloze „ZAVŘENO“ nebo „OTEVŘENO“.


    Reference: http://www.armaturygroup.cz/usrdoc/Katalogy_CZ_EN/AG_kohouty...
Pro Lingua
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
dakujem, velmi mi to pomohlo

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chlopne


Explanation:
medical more than mechanics

Dana Hollcroft
United States
Native speaker of: Czech