DO NOT OVERTENSION.

Slovak translation: neprekračujte požadované napnutie

English term or phrase:DO NOT OVERTENSION.
Slovak translation:neprekračujte požadované napnutie
Entered by: Dušan Ján Hlísta

17:35 May 25, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: DO NOT OVERTENSION.
pretiahnutie a či čo?
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
neprekračujte požadované napnutie
Explanation:
Alebo "nenapínajte nadmerne", "nenapínajte príliš", len to neviem, či je dosť presne vyjadrené. Je tam zrejme nejaká norma, ktorá sa nemá prekročiť.
Selected response from:

Tomas Pocai
Slovakia
Grading comment
ok vďaka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4neprepínajte
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4neprekračujte požadované napnutie
Tomas Pocai


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
do not overtension.
neprekračujte požadované napnutie


Explanation:
Alebo "nenapínajte nadmerne", "nenapínajte príliš", len to neviem, či je dosť presne vyjadrené. Je tam zrejme nejaká norma, ktorá sa nemá prekročiť.

Tomas Pocai
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 36
Grading comment
ok vďaka

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
do not overtension.
neprepínajte


Explanation:
takto jednoducho, v tom je krása! :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 14