Corner Bracket

Slovak translation: rohový držiak/držiak pre montáž v rohu

English term or phrase:Corner Bracket
Slovak translation:rohový držiak/držiak pre montáž v rohu
Entered by: Dušan Ján Hlísta

13:09 May 27, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Corner Bracket
* rohový čo?
Dušan Ján Hlísta
Slovakia
rohový držiak/držiak pre montáž v rohu
Explanation:
bez kontextu sa dá len tipovať
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rohová svorka
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3 +1rohový držiak/držiak pre montáž v rohu
Igor Liba


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
corner bracket
rohový držiak/držiak pre montáž v rohu


Explanation:
bez kontextu sa dá len tipovať


    https://www.sleviste.cz/s/axis+t94p01b+corner+bracket/
    Reference: http://www.neco.sk/test/332-rohov%C3%BD-dr%C5%BEiak-pre-sens...
Igor Liba
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomas Pocai: Kontext je tu :) http://manualzz.com/doc/23035365/horizontal-lifeline-roof-sy... A ja by som tiež dal držiak.
14 hrs
  -> Ďakujem, no „corner bracket“ môže byť aj čokoľvek iné. Dušan asi jediný vie, aký dokument prekladá :-) Preto sa v tomto prípade dá len tipovať.

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
corner bracket
rohová svorka


Explanation:
môj tip je tento

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 14