KudoZ home » English to Slovak » Music

strum bar

Slovak translation: strum bar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:strum bar
Slovak translation:strum bar
Entered by: Maria Chmelarova

21:33 Feb 4, 2009
English to Slovak translations [Non-PRO]
Music / Guitar
English term or phrase: strum bar
With the premium-quality strum bar you can hit notes like never before.
Je to nejaká časť basovej gitary.
Michal Zugec
Slovakia
strum bar
Explanation:
"strum bar" - zatial bez prekladu vo vsetkych webkach pomocou key word na www.seznam.cz > pocitacove hry
pripadne na www.instructable.com ako mnoho inych
Selected response from:

Maria Chmelarova
Grading comment
Vďaka, takisto som nenašiel nič iné.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2strum barMaria Chmelarova
1brnkátkoAttila Benedek


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
strum bar


Explanation:
"strum bar" - zatial bez prekladu vo vsetkych webkach pomocou key word na www.seznam.cz > pocitacove hry
pripadne na www.instructable.com ako mnoho inych

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vďaka, takisto som nenašiel nič iné.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
brnkátko


Explanation:
strum - brnkať

Attila Benedek
Slovakia
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in SlovakSlovak