KudoZ home » English to Slovak » Printing & Publishing

removable paper

Slovak translation: samolepiaci papier


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:removable paper
Slovak translation:samolepiaci papier
Entered by: Maria Chmelarova

19:00 Nov 21, 2008
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: removable paper
Ide o papier samolepkového typu, kde sa spodná vrstva odlepí a vrchná sa nalepí podľa potreby. Nevie mi prísť na rozum nejaký vhodný názov.
Jana Novomeska
Malta
samolepiaci papier
Explanation:
aky je rozdiel medzi samolepkami a removable paper?

Niektore samopepiace papiere , ak si to situacia vyzaduje, sa daju stiahnut a pouzit dalsikrat na inom mieste bez porusenia povrchu , vsetko zavisi na lepidle.
www.senline.sk
www.copex.sk/velfi.htm
www.123vizitky.com


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2008-11-22 12:21:30 GMT)
--------------------------------------------------

dalsia webka
www.agem.sk > (dalej) Stygian-Julia samolepiaci Glo 10 x 135g/m2A4
presne viem o com pisem, pouzivam tento papier a jemu podobne na rozne ucely, nielen na stitky v "custom framing"
Selected response from:

Maria Chmelarova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1samolepiaci papierMaria Chmelarova
4snímateľný / odstrániteľný papier
Peter Hladky
3adhézny papier
Igor Liba


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
snímateľný / odstrániteľný papier


Explanation:
jedna / dve z možností

Peter Hladky
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
adhézny papier


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-11-21 22:13:00 GMT)
--------------------------------------------------

existuje aj "samolepkový papier", ale ten už asi nie je po prilepení úplne "removable"



--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-11-22 07:26:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dale.sk/Old/D_techno_tlac.html


    Reference: http://juniorpapier.inshop.cz/vianoce/adheznenalepky/adhezna...
Igor Liba
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
samolepiaci papier


Explanation:
aky je rozdiel medzi samolepkami a removable paper?

Niektore samopepiace papiere , ak si to situacia vyzaduje, sa daju stiahnut a pouzit dalsikrat na inom mieste bez porusenia povrchu , vsetko zavisi na lepidle.
www.senline.sk
www.copex.sk/velfi.htm
www.123vizitky.com


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2008-11-22 12:21:30 GMT)
--------------------------------------------------

dalsia webka
www.agem.sk > (dalej) Stygian-Julia samolepiaci Glo 10 x 135g/m2A4
presne viem o com pisem, pouzivam tento papier a jemu podobne na rozne ucely, nielen na stitky v "custom framing"

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Dikacz
3 days8 hrs
  -> Dakujem, Robert.