KudoZ home » English to Slovak » Printing & Publishing

heat set web offset

Slovak translation: ofsetová kotúčová tlač schnúca teplom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heat set web offset
Slovak translation:ofsetová kotúčová tlač schnúca teplom
Entered by: Kristian Madar

21:31 Feb 5, 2012
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / printing
English term or phrase: heat set web offset
Printing techniques:

* Gloss & Silk:* Gloss a Silk: guaranteed for litho printing, suitable for silk screen, suitable for most digital press systems, including HP Indigo.
* Offset:* Offset: cold set web offset, *****heat set web offset****, sheet fed offset.cold set web offset, heat set web offset, sheet fed offset.xxx All inks suitable for uncoated papers.
Kristian Madar
Slovakia
ofsetová kotúčová tlač schnúca teplom
Explanation:
Alebo dlhší, opisnejší, ale presnejší preklad:

ofsetová kotúčová tlač s použitím farieb schnúcich teplom a tlačového stroja so sušiacim tunelom)

web press/webmachine - je - kotúčová rotačka
web offset printing - je - ofsetová kotúčová tlač
heat set, heat-set - je - to ostatné o schnutí
Selected response from:

Slavomir BELIS
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ofsetová kotúčová tlač schnúca teplom
Slavomir BELIS
3suchy vzduchovy ofset (za tepla?)Maria Chmelarova
3rotačná heatsetová ofsetová tlač
Ales Horak


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rotačná heatsetová ofsetová tlač


Explanation:
x

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
suchy vzduchovy ofset (za tepla?)


Explanation:
heatset web offset ...."of web offset printing uses inks which dry by evaporation in a dryer..."
http://en.wikipedia.org/wiki/Offset_printing
ak si prezriete tuto webku najdete aj cesku verziu, ktora je velmi skratena oproti povodnemu textu ale zato tam najdete odstavec: Bezvody (nevlhceny, suchy) ofset ...dalej ...."vodni a vzduchovy je zalozeny na principu vetraku" .... ako aj regulacie teploty.
Skuste si to doplnit.

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ofsetová kotúčová tlač schnúca teplom


Explanation:
Alebo dlhší, opisnejší, ale presnejší preklad:

ofsetová kotúčová tlač s použitím farieb schnúcich teplom a tlačového stroja so sušiacim tunelom)

web press/webmachine - je - kotúčová rotačka
web offset printing - je - ofsetová kotúčová tlač
heat set, heat-set - je - to ostatné o schnutí

Slavomir BELIS
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12