KudoZ home » English to Slovak » Science

storyboard

Slovak translation: storyboard, scenár multimediálnej aplikácie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:storyboard
Slovak translation:storyboard, scenár multimediálnej aplikácie
Entered by: Pro Lingua

12:19 May 16, 2003
English to Slovak translations [Non-PRO]
Science
English term or phrase: storyboard
Ide o najakú tabužu, kde sa pripínajú postavy pri kreovaní animácií, kreslené alebo bábkové filmy.
Vladim�r MAJER
storyboard
Explanation:
alebo

Scenár multimediálnej aplikácie

Pre animované filmy, výtvarné riešenie, storyboard, alebo pilotný film.

Storyboard
Scenár multimediálnej aplikácie. Diagram jej priebehu s popisom (skica + text).
Selected response from:

Pro Lingua
Grading comment
Ďakujem, toto sa zdá by najvhodnejší termín.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5storyboard / scenár multimediálnej aplikácieMartina Svehlova Jurikova
4 +1storyboard
Pro Lingua


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
storyboard


Explanation:
alebo

Scenár multimediálnej aplikácie

Pre animované filmy, výtvarné riešenie, storyboard, alebo pilotný film.

Storyboard
Scenár multimediálnej aplikácie. Diagram jej priebehu s popisom (skica + text).



    Reference: http://www.aic.sk/eurimages/upravy.html
    Reference: http://www.netvertising.sk/teoria.htm
Pro Lingua
Native speaker of: Slovak
PRO pts in pair: 126
Grading comment
Ďakujem, toto sa zdá by najvhodnejší termín.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Luptak
1 hr
  -> Dakujem

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
storyboard / scenár multimediálnej aplikácie


Explanation:
źudia z reklamných agentúr a od filmu toto slovo používajú v "pôvodnom znení".

http://www.netvertising.sk/teoria.htm


    Reference: http://www.manga.sk/Informacie/Clanky/tvorba_anime.php
    Reference: http://www.google.com/search?q=storyboard&hl=sk&lr=lang_sk&i...
Martina Svehlova Jurikova
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 20