KudoZ home » English to Slovak » Ships, Sailing, Maritime

fast to plane

Slovak translation: rychlejsie v letu


18:10 Aug 9, 2006
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: fast to plane
3 Blade vs. 4 Blade
Available in many sizes of both aluminum and stainless, 3 and 4-blade propellers have unique performance characteristics. In general, 3-blade propellers offer good all around performance and higher top speed than 4-blade propellers. However, 4-blade propellers are usually faster to plane and more efficient at cruising speeds, but lack the top end speed of a 3-blade propeller.
Jan Fatara
Slovak translation:rychlejsie v letu
Explanation:
plane je zde pouzito jako sloveso ve vyznamu letet a faster pred nim ho vubec neovlivnuje krome popisu rychlosti. Zmenit faster na fast ve vasem dotazu z toho dela drobet ....

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-08-09 22:48:19 GMT)
--------------------------------------------------

opravte si to prosim do poradne slovenstiny

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2006-08-10 12:38:53 GMT)
--------------------------------------------------

V pripade lodi je to bud plout v pripade konvencnich nebo letat v pripade okridlenych lodi, poskytnete vice informaci, ale s tim, co jsem vam napsal byste to mel zvladnout uz sam, vite nejlepe o jaky typ lodi se jedna. Pokud nemate slovnik, pozadejte M.Ch. ta z toho bude mit promo slovnikovy orgasmus (-:

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2006-08-13 20:38:14 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

tohle je dobra definice od M.Ch.
(to) plane- a boat moving across water surface at speed with minimal water displacement by hull.
www.boatsmiami.com/glossary.htm#p
Selected response from:

Radovan Pletka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rychlejsie v letuRadovan Pletka
4rýchlejšie kĺzať (po povrchu) >>>Maria Chmelarova


Discussion entries: 7





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rýchlejšie kĺzať (po povrchu) >>>


Explanation:
faster to plane (v.)

to plane - kĺzať sa (lietadlo po povrchu) and more efficient....

podobny vyraz - to skim across the surface of the water (zlahka sa dotykat, ledva sa dotknut...)

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2006-08-10 13:34:23 GMT)
--------------------------------------------------

(to) plane- a boat moving across water surface at speed with minimal water displacement by hull.
www.boatsmiami.com/glossary.htm#p

Pan Pletka to potvrdil vyssie uvedenym svojim prispevkom.

to pane - je sloveso, ako sa to dalo uplatnit vo vyraze "rychlesie v letu" , kde je sloveso ?


    Reference: http://www.marine-outboards.com-choosing-propeller.htm
Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Radovan Pletka: Ja jsem vam slozil poklonu coby vyhlasene slovnikove odbornici a vy okamzite utocite na mou soudnost. Nejak tomu nerozumim, pokud jste vyhlasena slovnikova odbornice, mela byste mit radost, ze po tisici opsanych slovnikovych vyrazu jsem Vas konecne uznal
14 hrs
  -> Pan Pletka, a co ten orgazmus? Aj to je slovnikova poklona? Hadam je na case podpisat mier!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rychlejsie v letu


Explanation:
plane je zde pouzito jako sloveso ve vyznamu letet a faster pred nim ho vubec neovlivnuje krome popisu rychlosti. Zmenit faster na fast ve vasem dotazu z toho dela drobet ....

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-08-09 22:48:19 GMT)
--------------------------------------------------

opravte si to prosim do poradne slovenstiny

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2006-08-10 12:38:53 GMT)
--------------------------------------------------

V pripade lodi je to bud plout v pripade konvencnich nebo letat v pripade okridlenych lodi, poskytnete vice informaci, ale s tim, co jsem vam napsal byste to mel zvladnout uz sam, vite nejlepe o jaky typ lodi se jedna. Pokud nemate slovnik, pozadejte M.Ch. ta z toho bude mit promo slovnikovy orgasmus (-:

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2006-08-13 20:38:14 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

tohle je dobra definice od M.Ch.
(to) plane- a boat moving across water surface at speed with minimal water displacement by hull.
www.boatsmiami.com/glossary.htm#p

Radovan Pletka
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maria Chmelarova: Pan Pletka, nie slovnikovy, ale Vas. Pozorne si precitajte si svoj vlastny prispevok kde najdete to co som ja navrhla. Sam ste to napisal. Len to treba "oprasit", nakolko p. Fatara ma cely text. Konecne by ste uz mohli skoncit s vasimi ....
14 hrs
  -> slovnikovy problem (-: