KudoZ home » English to Slovak » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

disruption meeting

Slovak translation: schôdzka v súvislosti s predčasným ukončením náhradnej rodinnej starostlivosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disruption meeting
Slovak translation:schôdzka v súvislosti s predčasným ukončením náhradnej rodinnej starostlivosti
Entered by: Jana Novomeska

16:02 Dec 16, 2016
English to Slovak translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: disruption meeting
Definícia:

A 'disruption' is the premature ending of a foster placement of a Looked After Child that has been in a placement for a minimum of three years. A Disruption Meeting must take place in this instance. A disruption can be at the request of the foster carer, the placing authority or the foster child / young person.

Ďakujem
Jana Novomeska
Malta
schôdzka v súvislosti s predčasným ukončením náhradnej rodinnej starostlivosti
Explanation:
*
Selected response from:

Rad Graban
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stretnutie k predčasnému ukončeniu pestúnskej starostlivosti
Slavomir BELIS
3 +1schôdzka v súvislosti s predčasným ukončením náhradnej rodinnej starostlivosti
Rad Graban
3 +1stretnutie k ukončeniu pestúnskej starostlivosti
Martin Janda


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stretnutie k ukončeniu pestúnskej starostlivosti


Explanation:
myslím, že to v našich krajích asi nemá přímý ekvivalent, tak bych řešil opisem

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Gurova
3 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
schôdzka v súvislosti s predčasným ukončením náhradnej rodinnej starostlivosti


Explanation:
*

Rad Graban
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Igor BURAK
1 hr
  -> Ďakujem, Igor.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stretnutie k predčasnému ukončeniu pestúnskej starostlivosti


Explanation:
Samozrejme, že to možno naformulovať všelijako. Ale podstatné je, aby preklad vyjadroval dva kľúčové aspekty toho, to je, že ide o predčasné ukončenie a že ide o pestúnsku starostlivosť (ak ide o "foster placement"), ako o danú formu náhradnej starostlivosti. Lebo existujú rôzne formy náhradnej starostlivosti: detský domov, náhradná osobná starostlivosť, pestúnska starostlivosť, náhradní rodičia (adoptívni rodičia), poručníctvo (poručník), profesionálne rodičovstvo. A tu ide len o túto jednu formu - pestúnsku starostlivosť - nie o - náhradnú starostlivosť -ako takú alebo niečo také.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2016-12-17 10:12:09 GMT)
--------------------------------------------------

Prípadne ešte presnejšie:

stretnutie k predčasnému ukončeniu umiestnenia do pestúnskej starostlivosti

Slavomir BELIS
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 15