KudoZ home » English to Slovak » Tech/Engineering

Remove the battery compartment cover

Slovak translation: Odstráňte kryt batérie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Remove the battery compartment cover
Slovak translation:Odstráňte kryt batérie
Entered by: Elenacb

12:59 Nov 13, 2003
English to Slovak translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Remove the battery compartment cover
Remove the battery compartment cover by sliding it away from the device.
svtl
snímte kryt batérií
Explanation:
snímte (zadný) kryt batérií = remove
odstráňte kryt (batérií) = remove
stiahnite kryt (batérií) = remove by sliding (however, I'm not so keen on this one)


Alkoholtester AML945
... 1. Ak používate batérie, snímte zadný kryt batérií a vložte 6
kusov 1,5 V alkalických batérií – vežkos AA (tužkové). ...
www.exhlasnik.sk/tester.htm

[PDF] Návod na pou¾itie
File Format: PDF/Adobe Acrobat
... 1. Uchopte telefón tak, aby zadná strana smerovala k vám, a potlaète uvoåòovacie
tlaèidlo zadného krytu. Stiahnite zadný kryt z telefónu. ...
www.softnet.sk/buko/manual/nokia_8850_sk.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-13 13:41:08 (GMT)
--------------------------------------------------

ODSTRÁŇTE KRYT BATÉRIE
Selected response from:

Elenacb
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Odsu?te kryt priehradky na batériuGeorgeH
3 +2snímte kryt batérií
Elenacb


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
snímte kryt batérií


Explanation:
snímte (zadný) kryt batérií = remove
odstráňte kryt (batérií) = remove
stiahnite kryt (batérií) = remove by sliding (however, I'm not so keen on this one)


Alkoholtester AML945
... 1. Ak používate batérie, snímte zadný kryt batérií a vložte 6
kusov 1,5 V alkalických batérií – vežkos AA (tužkové). ...
www.exhlasnik.sk/tester.htm

[PDF] Návod na pou¾itie
File Format: PDF/Adobe Acrobat
... 1. Uchopte telefón tak, aby zadná strana smerovala k vám, a potlaète uvoåòovacie
tlaèidlo zadného krytu. Stiahnite zadný kryt z telefónu. ...
www.softnet.sk/buko/manual/nokia_8850_sk.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-13 13:41:08 (GMT)
--------------------------------------------------

ODSTRÁŇTE KRYT BATÉRIE

Elenacb
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stefan Simko: agree with odstráňte. Snímte is not very good :o)
3 hrs
  -> Yes, that's why it's in capital letters. I took me a while to come up with something I was happy with. :o( Thank you, Stevik. :o)

agree  Jirina Nevosadova: Agree with thumper.
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Odsu?te kryt priehradky na batériu


Explanation:
Moze by? aj odstrá?te, odložte

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-13 17:47:32 (GMT)
--------------------------------------------------

Odsunte = Odsu?te

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-14 17:10:20 (GMT)
--------------------------------------------------

alebo odstránte

GeorgeH
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 12