KudoZ home » English to Slovak » Tech/Engineering

10-palcový thin client?? integrovaný do krytu motora

Slovak translation: tenký klient


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:thin client
Slovak translation:tenký klient
Entered by: Pro Lingua

18:02 Dec 13, 2003
English to Slovak translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: 10-palcový thin client?? integrovaný do krytu motora
vysokozdvizny vozik
katarina
tenký klient
Explanation:
Tenký klient - výhody
Organizácie dnes rastú vežkou rýchlosou a mnohými rôznymi smermi. Zamestnanci sú rozmiestnení v pobočkách po celom svete alebo pracujú doma, v hoteloch, u zákazníkov a na mnohých ďalších miestach.
Technológia tenkého klienta prináša oproti doterajším riešeniam výhody predovšetkým z týchto štyroch hžadísk:
Selected response from:

Pro Lingua
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
510-palcovy dotykovy displej komunikacneho terminalu integrovany ...
ivo zika
4tenký klient
Pro Lingua


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tenký klient


Explanation:
Tenký klient - výhody
Organizácie dnes rastú vežkou rýchlosou a mnohými rôznymi smermi. Zamestnanci sú rozmiestnení v pobočkách po celom svete alebo pracujú doma, v hoteloch, u zákazníkov a na mnohých ďalších miestach.
Technológia tenkého klienta prináša oproti doterajším riešeniam výhody predovšetkým z týchto štyroch hžadísk:



    Reference: http://www.exco.sk/tc_obecne.html
    Reference: http://www.kodys.sk/kodys/Snimace/ppt4300.htm
Pro Lingua
Native speaker of: Slovak
PRO pts in pair: 126

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
10-palcovy dotykovy displej komunikacneho terminalu integrovany ...


Explanation:
pres displej primo na voziku zadava ridic informace/instrukce, ktere jsou vzduchem prenaseny do centralniho pocitace ve skladove hale.

The driver's order-pick list appears on the color-coded touch-screen, which is mounted directly on the forklift ...

The thin-client system works essentially like a Web browser. Rather than each forklift touch-screen computer containing a hard drive with all the software needed, a central unit in the warehouse acts like a server and maintains the information.


    Reference: http://www.symbol.com/solutions/retail/retail_searsdirect.ht...
ivo zika
Czech Republic
Native speaker of: Czech