KudoZ home » English to Slovak » Tourism & Travel

licensed bar

Slovak translation: bar

14:50 Mar 28, 2018
English to Slovak translations [PRO]
Marketing - Tourism & Travel / tourist destination
English term or phrase: licensed bar
Ide o opis turistickej atrakcie v Británii určený pre slovenského návštevníka. Okrem iného sa tam nachádza bar, ktorý má podľa britských zvykov licenciu na predaj alkoholu. Je vhodné preložiť termín jednoducho ako "bar", alebo by bolo vhodné použiť iný výraz?
adezeta
Slovakia
Slovak translation:bar
Explanation:
Keďže "ide o opis turistickej atrakcie v Británii určený pre slovenského návštevníka", použil by som len "bar". Iné by to bolo v prípade právnického textu.
Selected response from:

Michal Zugec
Slovakia
Grading comment
Ďakujem, myslím, že takto to bude najvhodnejšie, keďže myslím, že v tomto marketingovom kontexte je viac podstatná informácia, že je to bar, kde sa dajú kúpiť aj alkoholické nápoje (obsiahnuté v slovenskom výraze "bar"), než to, že má licenciu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Bar s licenciou na predaj alkoholu
Tomas Pocai
3bar
Michal Zugec


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bar


Explanation:
Keďže "ide o opis turistickej atrakcie v Británii určený pre slovenského návštevníka", použil by som len "bar". Iné by to bolo v prípade právnického textu.

Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ďakujem, myslím, že takto to bude najvhodnejšie, keďže myslím, že v tomto marketingovom kontexte je viac podstatná informácia, že je to bar, kde sa dajú kúpiť aj alkoholické nápoje (obsiahnuté v slovenskom výraze "bar"), než to, že má licenciu.

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bar s licenciou na predaj alkoholu


Explanation:
Použil by som to jednoducho takto - je to presné a zrozumiteľné.

Tomas Pocai
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak