KudoZ home » English to Slovenian » Finance (general)

bank code number

Slovenian translation: številka/koda/identifikacijska številka banke


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bank code number
Slovenian translation:številka/koda/identifikacijska številka banke
Entered by: Reja7

21:31 Feb 3, 2009
English to Slovenian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: bank code number
It's not used in a sentence. It is something that a person who is making a contract with someone has to fill in.
Reja7
številka/koda/identifikacijska številka banke
Explanation:
Na spodnji povezavi "pravijo", da kodo banki določi narodna banka. Po tej definiciji je koda banke prvi, 5-mestni del slovenskega TRR, medtem ko je drugi, desetmestni del številka uporabnikovega računa pri banki.

V nemškem jezikovnem prostoru je to BLZ, Bankleitzahl, identifikacijska številka banke.

Eventualno bi bilo mogoče tudi, da bi bila to koda BIC, Bank Identifier Code, npr. LJBASI2X za Ljubljansko banko. Te kode določa mednarodna organizacija (imena ne vem), včasih jih imenujejo tudi kode S.W.I.F.T.

--------------------------------------------------
Note added at 32 min (2009-02-03 22:04:21 GMT)
--------------------------------------------------

Celotna druga povezava je: http://www.bsi.si/placilni-sistemi.asp?MapaId=156#1112
Selected response from:

Ger2Slo
Slovenia
Grading comment
Hvala za pomoč.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2bančna identifikacijska koda
Aleksandra Zivkovic
2 +4številka/koda/identifikacijska številka bankeGer2Slo


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
številka/koda/identifikacijska številka banke


Explanation:
Na spodnji povezavi "pravijo", da kodo banki določi narodna banka. Po tej definiciji je koda banke prvi, 5-mestni del slovenskega TRR, medtem ko je drugi, desetmestni del številka uporabnikovega računa pri banki.

V nemškem jezikovnem prostoru je to BLZ, Bankleitzahl, identifikacijska številka banke.

Eventualno bi bilo mogoče tudi, da bi bila to koda BIC, Bank Identifier Code, npr. LJBASI2X za Ljubljansko banko. Te kode določa mednarodna organizacija (imena ne vem), včasih jih imenujejo tudi kode S.W.I.F.T.

--------------------------------------------------
Note added at 32 min (2009-02-03 22:04:21 GMT)
--------------------------------------------------

Celotna druga povezava je: http://www.bsi.si/placilni-sistemi.asp?MapaId=156#1112


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Bank_code
    Reference: http://www.bsi.si/placilni-sistemi.asp?MapaId=156
Ger2Slo
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala za pomoč.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urska Longer
58 mins

agree  EWKA
7 hrs

agree  Sarah Cooper
11 hrs

agree  lirka
15 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
bančna identifikacijska koda


Explanation:
če gre za BIC,
sicer matična številka banke (tudi karakteristična št. banke)

Aleksandra Zivkovic
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darkokoporcic
10 hrs

agree  Helena Koželj: BIC je bančna identifikacijska koda (Bank Identifier Code) Za identifikacijo prejemnika plačila se uporablja mednarodno številko bančnega računa IBAN in bančno identifikacijsko kodo BIC.
1 day11 hrs