device for separating the gaseous phase

Slovenian translation: naprava za odvajanje plinaste faze

English term or phrase:device for separating the gaseous phase
Slovenian translation:naprava za odvajanje plinaste faze

06:25 Jul 9, 2018
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2018-07-12 14:54:09 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Law (general) / EU Regulations
English term or phrase: device for separating the gaseous phase
Pozdravljeni,

prevajam dokument o meroslovnih ukrepih - Instrumentih in sistemih za merjenje prostorninskega pretoka tekočin razen vode, ki so nameščeni v vozilih in avtocisternah. Potrebovala bi pomoč pri bes. zvezi:

device for separating the gaseous phase - naprava za odstranjevanje/odpravo/odvzem plina? plinske faze?

Lepo prosim za pomoč.

Hvala in lep dan,
Nava Vardjan
Nava Vardjan
Slovenia
naprava za odvajanje plinaste faze
Explanation:
V kemiji govorimo o plinasti in ne plinski fazi. Pri merjenju pretoka tekoče faze se plinasto fazo odvaja in vrača v rezervoar
Selected response from:

andrejc
Slovenia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4naprava za odvajanje plinaste faze
andrejc
4naprava za ločevanje plinske faze
Andrej Fric


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naprava za ločevanje plinske faze


Explanation:
Ker ni specifično določeno, kaj se nato s plinsko fazo zgodi (saj vemo, da se nekam odvede), ta naprava skrbi samo za odvod plinov (hlapov) ki nastajajo ob pretakanju goriva. Zato mislim, da je ločevanje dovolj natančen opis.


    Reference: http://www.kii3.ntf.uni-lj.si/e-kemija/file.php/1/output/loc...
Andrej Fric
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naprava za odvajanje plinaste faze


Explanation:
V kemiji govorimo o plinasti in ne plinski fazi. Pri merjenju pretoka tekoče faze se plinasto fazo odvaja in vrača v rezervoar


    Reference: http://www.istrabenzplini.si/sl/products.cp2?uid=CC97C210-3D...
andrejc
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala!