KudoZ home » English to Slovenian » Mechanics / Mech Engineering

DIY

Slovenian translation: za domače mojstre, naredi (si) sam, (za) hobi; amaterski


04:15 Dec 15, 2010
English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: DIY
i.e. Do-It-Yourself - primer: Glues DIY-use (PVC primer, PVC cement)

kako se temu najbolj po domače in sprejeto reče pri nas. Akronim dobrodošel.
Vito Smolej
Germany
Slovenian translation:za domače mojstre, naredi (si) sam, (za) hobi; amaterski
Explanation:
Najbolje bi bilo pogledati v najnovejši Veliki angleško-slovenski slovar OXFORD (DZS).

Tam pod geslom DIY piše:
DIY (tudi d.i.y) zlasti br.
I sam.
▶naredi (si) sam, domača popravila, sam svoj mojster
her husband is useless at DIY njen mož ne zna doma ničesar sam popraviti
II prid.
▶za domače mojstre, naredi (si) sam, (za) hobi; amaterski
a DIY store trgovina za domače mojstre | materials for DIY mosaics materiali za mozaike, ki jih naredite sami
Selected response from:

Tatjana Kresnik
Grading comment
Hvala lepa!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2za domače mojstre, naredi (si) sam, (za) hobi; amaterskiTatjana Kresnik
4 +1domači mojster, neprofesionalni uporabnik
Olivera Baumgartner
4naredi si sam
Silvia Zele
Summary of reference entries provided
naredi sam
Franci Kopac

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
diy
domači mojster, neprofesionalni uporabnik


Explanation:
Odvisno od konteksta lahko uporabimo npr. "za domačega mojstra", ali pa "za neprofesionalnega uporabnika" ali "za neprofesionalno uporabo"

Olivera Baumgartner
United States
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ger2Slo
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
diy
naredi si sam


Explanation:
My Slovenian Business Dictionary (Peter Collin Publishing ©2000) translates it as ‘naredi si sam’ and it has been used frequently http://bos.zrc-sazu.si/c/neva.exe?expression=naredi si sam&c...
http://www.nevladnik.info/en/dogodki/2010-06-14/1715.html
http://www.grozd.eu/grozd/koledar-dogodkov/?id=1831
The problem is with finding an acronym to save space in brochures. I notice that some sites have left it simply as DIY
http://www.naredisisam.si/
http://www.aquanubis.com/forum/diy/


Silvia Zele
Slovenia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
diy
za domače mojstre, naredi (si) sam, (za) hobi; amaterski


Explanation:
Najbolje bi bilo pogledati v najnovejši Veliki angleško-slovenski slovar OXFORD (DZS).

Tam pod geslom DIY piše:
DIY (tudi d.i.y) zlasti br.
I sam.
▶naredi (si) sam, domača popravila, sam svoj mojster
her husband is useless at DIY njen mož ne zna doma ničesar sam popraviti
II prid.
▶za domače mojstre, naredi (si) sam, (za) hobi; amaterski
a DIY store trgovina za domače mojstre | materials for DIY mosaics materiali za mozaike, ki jih naredite sami

Tatjana Kresnik
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala lepa!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ger2Slo
6 hrs

agree  Karletto
3 days 12 hrs




Reference comments


1 hr peer agreement (net): +1
Reference: naredi sam

Reference information:
Pred leti so temu rekli "naredi sam", vendar se mi zdi, da se ta izraz ne uporablja več (veliko).

Franci Kopac
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Diana Cimpric
6 hrs