KudoZ home » English to Slovenian » Tech/Engineering

brake drum

Slovenian translation: bobnasta zavora


19:15 Nov 27, 2001
English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: brake drum
brake drum
adosanis
Slovenian translation:bobnasta zavora
Explanation:
navedeno na strani 432 v Velikem slikovnem slovarju
najti moc tudi na spodnjih spletnih straneh in zagotovo se kje
Selected response from:

katjabg
Grading comment
Vielen Dank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zavorni bobenmiran
5bobnasta zavora
katjabg


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bobnasta zavora


Explanation:
navedeno na strani 432 v Velikem slikovnem slovarju
najti moc tudi na spodnjih spletnih straneh in zagotovo se kje


    Reference: http://www.tovarnamuta-km.si/Slo/Proizvodi/razno.htm
    Reference: http://www.tovarnamuta-km.si/Ang/Proizvodi/razno.htm
katjabg
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 90
Grading comment
Vielen Dank

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zavorni boben


Explanation:
drum brake = bobnasta zavora
brake drum = zavorni boben (del bobnaste zavore)

pojasnilo o delovanju bobnastih zavor je npr. na:
http://www.howstuffworks.com/drum-brake1.htm

prikaz zavornega bobna je npr. na: http://www.gokartsupply.com/brakes.htm

primer prevoda (FIAT): http://www.pobjeda-tesanj.com/fiat.html

primer uporabe (Peugeot):
http://www.avto-celje.si/skuterji/html/skuter_looxor.htm

katalog izdelkov:
http://www.bartog.si/cgi-bin/zavor.exe?1=5

miran
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  accetto
4 hrs

agree  Ms.Straus
2321 days