KudoZ home » English to Slovenian » Tech/Engineering

Your extractor cleaner is now ready to clean carpets and rugs.

Slovenian translation: Vaš globinski sesalec (čistilec) je sedaj pripravljen za čiščenje preprog.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Your extractor cleaner is now ready to clean carpets and rugs.
Slovenian translation:Vaš globinski sesalec (čistilec) je sedaj pripravljen za čiščenje preprog.
Entered by: Pro academia

16:01 May 31, 2002
English to Slovenian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Your extractor cleaner is now ready to clean carpets and rugs.
Your extractor cleaner is now ready to clean carpets and rugs.
seba
Vaš globinski sesalec (čistilec) je sedaj pripravljen za čiščenje preprog.
Explanation:
Lahko bi rekli tudi globinski sesalec, ker nekateri čistijo tudi globje ležeče predele v preprogah in tudi odejah ter jogijih. Nekateri čistijo tako globoko, da odstranijo tudi pršice.

LP Karin
Selected response from:

Pro academia
Slovenia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Vaš globinski sesalec (čistilec) je sedaj pripravljen za čiščenje preprog.
Pro academia
4Tvoj / Vas ekstraktiven čistilec je zdaj pripravljen za čiščenje preprog.EWKA


  

Answers


1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tvoj / Vas ekstraktiven čistilec je zdaj pripravljen za čiščenje preprog.


Explanation:
rug - majhna preproga, tudi predposteljnik

EWKA
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 39
Grading comment
'ekstraktiven čistilec 'is not good translation
The asker has declined this answer
Comment: 'ekstraktiven čistilec 'is not good translation

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Vaš globinski sesalec (čistilec) je sedaj pripravljen za čiščenje preprog.


Explanation:
Lahko bi rekli tudi globinski sesalec, ker nekateri čistijo tudi globje ležeče predele v preprogah in tudi odejah ter jogijih. Nekateri čistijo tako globoko, da odstranijo tudi pršice.

LP Karin

Pro academia
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ms.Straus
2131 days