KudoZ home » English to Swedish » Bus/Financial

training and roll out plan

Swedish translation: utbildnings- och utrullningsprogram


09:11 Nov 7, 2001
English to Swedish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: training and roll out plan
"With the issue of this policy all current annual appraisal forms will cease and the HR-VP will agree a training and roll out plan for each business."

Det handlar om riktlinjer för utvärdering av anställda på ett företag.
EKM
Sweden
Swedish translation:utbildnings- och utrullningsprogram
Explanation:
kanske till och med ännu bättre ;)
Selected response from:

Linda Joelsson
Sweden
Grading comment
Tack så mycket Linda, vackert!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1utbildning och utrullningsplan
Linda Joelsson
4utbildnings- och utrullningsprogram
Linda Joelsson


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
utbildning och utrullningsplan


Explanation:
tror man brukar använda dessa uttryck i de här sammanhangen. Utrullning är väl ungefär lika med "lansering".


    Egen erfarenhet
Linda Joelsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 186

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Glenn Viklund: bra/vanligt sätt att säge det på...
1 day 5 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
utbildnings- och utrullningsprogram


Explanation:
kanske till och med ännu bättre ;)

Linda Joelsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 186
Grading comment
Tack så mycket Linda, vackert!