KudoZ home » English to Swedish » Electronics / Elect Eng

Inner View

Swedish translation: Inre vy


18:06 Dec 27, 2005
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Fotocell
English term or phrase: Inner View
The E3Z-B features the Inner View optical system for reliable PET bottle detection.

E3Z-B har ett optiskt system med inåtsikt##, för tillförlitlig indikering av PET-flaskor.
Reino Havbrandt
Sweden
Swedish translation:Inre vy
Explanation:
Egentligen är det väl deras speciella optiska system som heter "Inner View optical system" och frågan är väl om det då skall översättas. Kanske helt enkelt "E3Z har det optiska systemet "Inner View" för....
Annars kanske man kan skriva ...Inre Vy optiska system...
Selected response from:

Radoslava Peterson
Grading comment
Tack! :optiskt system kallat "Inner View"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Inre vy
Radoslava Peterson
4med ett system som ger möjlighet att se in i flaskornaKjelle


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inner view
med ett system som ger möjlighet att se in i flaskorna


Explanation:
(möjligen " Titta in i "), dylik omskrivning skulle föreslås.

Kjelle
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 20

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
inner view
Inre vy


Explanation:
Egentligen är det väl deras speciella optiska system som heter "Inner View optical system" och frågan är väl om det då skall översättas. Kanske helt enkelt "E3Z har det optiska systemet "Inner View" för....
Annars kanske man kan skriva ...Inre Vy optiska system...

Radoslava Peterson
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16
Grading comment
Tack! :optiskt system kallat "Inner View"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mario Marcolin: det optiska systemet "Inner View" för
1 day21 mins

agree  xxxAlfa Trans
3 days21 hrs