KudoZ home » English to Swedish » Internet, e-Commerce

Expiry Date

Swedish translation: Giltigt t.o.m.


03:31 Dec 5, 2001
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce / websites
English term or phrase: Expiry Date
Expiry Date on a credit card. Inte säger man väl sista förbrukningsdag??
Malin Brooks
Swedish translation:Giltigt t.o.m.
Explanation:
Så stod det på den sista onödiga inköpsnotan jag fyllde i där de frågade om kontokortets giltighet.
Selected response from:

xxxAnjocity
Grading comment
Tack - det var detta som passade bäst i sammanhanget!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sista giltighetsdag(en)
Sven Petersson
4Giltigt t.o.m.xxxAnjocity


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sista giltighetsdag(en)


Explanation:
Implicit in answer.


    My geriatric brain.
Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 43

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Giltigt t.o.m.


Explanation:
Så stod det på den sista onödiga inköpsnotan jag fyllde i där de frågade om kontokortets giltighet.

xxxAnjocity
PRO pts in category: 8
Grading comment
Tack - det var detta som passade bäst i sammanhanget!