KudoZ home » English to Swedish » Law/Patents

For good and valuable consideratin of

Swedish translation: För noggrannt och värderat övervägande av


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:For good and valuable consideratin of
Swedish translation:För noggrannt och värderat övervägande av
Entered by: Mats Wiman

08:31 Sep 24, 2001
English to Swedish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: For good and valuable consideratin of
Detta är ett uttryck som inleder 3 stycken juridiska överenskommelser mellan ett modellagentur och anställda.
Walter Redfern
För noggrannt och värderat övervägande av
Explanation:
or
För gott och noggrannt övervägande av
Selected response from:

Mats Wiman
Sweden
Grading comment
Tack Mats, detta var till stor hjälp. Ibland kan dessa konstiga amerikansska begrepp vara mycket förbryllande.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5För noggrannt och värderat övervägande av
Mats Wiman
5noggrannt genomtänktHans-Bertil Karlsson


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
noggrannt genomtänkt


Explanation:
En sökning på google visar att den här frågan varit uppe på ProZ tidigare, men på tyska. Följ länken nedan för en förklaring!

http://www.proz.com/v3/glossary/70227?bs=1

Det som gäller tyskan bör också gälla svenska!


    Reference: http://www.proz.com/v3/glossary/70227?bs=1
Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 5265

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
För noggrannt och värderat övervägande av


Explanation:
or
För gott och noggrannt övervägande av


    Norstedts+MW
Mats Wiman
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 3482
Grading comment
Tack Mats, detta var till stor hjälp. Ibland kan dessa konstiga amerikansska begrepp vara mycket förbryllande.