KudoZ home » English to Swedish » Marketing

(Company name) neither cheap nor fast but exceedingly accurate

Swedish translation: X - varken billig eller snabb, men synnerligen noggrann


12:55 Jan 24, 2002
English to Swedish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: (Company name) neither cheap nor fast but exceedingly accurate
Company slogan.
Sven Petersson
Sweden
Swedish translation:X - varken billig eller snabb, men synnerligen noggrann
Explanation:
Ytterligare ett förslag
Selected response from:

xxxCATNIP
Sweden
Grading comment
Tack så mycket!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3X - varken billig eller snabb, men synnerligen noggrannxxxCATNIP
4Jag är inte billig. Jag är inte snabb - men mycket mycket noggrann!
Mats Wiman


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jag är inte billig. Jag är inte snabb - men mycket mycket noggrann!


Explanation:
ungefär


    YKW
Mats Wiman
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 3482

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
X - varken billig eller snabb, men synnerligen noggrann


Explanation:
Ytterligare ett förslag

xxxCATNIP
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 94
Grading comment
Tack så mycket!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fredrik Larsson: Bra!
8 mins
  -> Tack!

agree  xxxwikarle
21 mins
  -> Tack!

agree  Elisabeth af Geijerstam Grothey
2 hrs
  -> Tackar!