feedback page

Swedish translation: sida för synpunkter

English term or phrase:feedback page
Swedish translation:sida för synpunkter
Entered by: Anette Herbert

12:51 May 9, 2003
English to Swedish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: feedback page
För kommentarer på en webbplats och dess service
Jag skulle vilja hitta ett bättre namn än feedback-sida.
Några förslag
Anette Herbert
åsiktssida
Explanation:
Jag använde själv "åsiktsformulär" på en webbplats en gång, så kanske "åsiktssida" skulle passa i det här fallet?
Selected response from:

Sofie Jonsson
United Kingdom
Grading comment
Tack! Ledde mig till sida för synpunkter vilket jag kommer att använda.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Dina åsikter
Erik Hansson
3åsiktssida
Sofie Jonsson
2'Din mening!' eller 'Dina tankar!' eller 'Ge din mening!'
Marjukka Lind


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
'Din mening!' eller 'Dina tankar!' eller 'Ge din mening!'


Explanation:
Det här avviker kanske för mycket från det ursprungliga 'feedback page'. Det här var det första som jag kom på!

Marjukka Lind
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dina åsikter


Explanation:
Ett annat förslag.


    Nativsvensk datorbrukare
Erik Hansson
Germany
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 171

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
åsiktssida


Explanation:
Jag använde själv "åsiktsformulär" på en webbplats en gång, så kanske "åsiktssida" skulle passa i det här fallet?

Sofie Jonsson
United Kingdom
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Tack! Ledde mig till sida för synpunkter vilket jag kommer att använda.