KudoZ home » English to Swedish » Other

Welcome to our project website!

Swedish translation: Välkommen till vår projektwebbsajt (eller projektwebbplats)


22:50 Mar 28, 2002
English to Swedish translations [Non-PRO]
English term or phrase: Welcome to our project website!
website introduction page
Periklis
Swedish translation:Välkommen till vår projektwebbsajt (eller projektwebbplats)
Explanation:
direkt översättning

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-29 00:00:53 (GMT)
--------------------------------------------------

personligen föredrar jag \"plats\" eller \"site\", men det är en smakfråga eller beroende på vad du har gjort i övrigt.
Selected response from:

Tore Feuk
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Välkommen till vår projektwebbsajt (eller projektwebbplats)
Tore Feuk
4 -1Vårt projekts WebsajtGeir Olsen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Välkommen till vår projektwebbsajt (eller projektwebbplats)


Explanation:
direkt översättning

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-29 00:00:53 (GMT)
--------------------------------------------------

personligen föredrar jag \"plats\" eller \"site\", men det är en smakfråga eller beroende på vad du har gjort i övrigt.

Tore Feuk
United Kingdom
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 548
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans-Bertil Karlsson: OBS: Inte SITE som det står i din kommentar - SAJT heter det !!
5 hrs

agree  Malin Brooks
7 hrs

agree  Sara Hagelstam: projektwebbplats är bra.
6 days

3 days20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Vårt projekts Websajt


Explanation:
Beroende på vad som menas, skulle detta kunna vara ett alternativ.

Mvh
Geir

Geir Olsen
Spain
PRO pts in pair: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sara Hagelstam: Det tycker jag absolut inte. i så fall "Vårt projekts webbsajt" även om jag tycker att det låter förskräckligt.
3 days1 hr