KudoZ home » English to Swedish » Other

Setting Name

Swedish translation: Inställningsrubrik


20:45 Dec 27, 2002
English to Swedish translations [PRO]
English term or phrase: Setting Name
Web site
Richard Johnson B.Tech.
Canada
Swedish translation:Inställningsrubrik
Explanation:
Eller inställningens namn ... svårt att veta när man inte har sammanhanget.
Selected response from:

Lena Matzdotter
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1InställningsrubrikLena Matzdotter
3ange namnHans-Bertil Karlsson


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Inställningsrubrik


Explanation:
Eller inställningens namn ... svårt att veta när man inte har sammanhanget.

Lena Matzdotter
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 632

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans-Bertil Karlsson: kan mycket väl vara så, eller enligt mitt förslag :-)
9 mins

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ange namn


Explanation:
är ett annat alternativ om originalet är skrivet på pigdeonengelska (eller vad den asiatiska varianten nu kallas...)

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 5265
The asker has declined this answer