KudoZ home » English to Swedish » Tech/Engineering

Instrument evaluated as: Overvoltage Category II, Pollution Degree 2, Class I

Swedish translation: Instrumentet klassificerat som:


04:43 Oct 28, 2001
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Instrument evaluated as: Overvoltage Category II, Pollution Degree 2, Class I
Instrument evaluated as:
Overvoltage Category II
Pollution Degree 2
Class I

Official translation with reference please!
Sven Petersson
Sweden
Swedish translation:Instrumentet klassificerat som:
Explanation:
Instrumentet klassificerat som:
Överspänning kategori 1
Miljöpåverkan 2:a graden
Klass 1

Hmmm... Var tror du att man ska hitta en officiell översättning till detta som knappast finns i Sverige?
Selected response from:

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Grading comment
Jag visste inte var (om) man kunde hitta en officiell översättning. Det var ju däför jag frågade!!!
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Instrumentet klassificerat som:Hans-Bertil Karlsson
3Instrumentet klassificerat som:Hans-Bertil Karlsson


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Instrumentet klassificerat som:


Explanation:
Instrumentet klassificerat som.

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 5265

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Instrumentet klassificerat som:


Explanation:
Instrumentet klassificerat som:
Överspänning kategori 1
Miljöpåverkan 2:a graden
Klass 1

Hmmm... Var tror du att man ska hitta en officiell översättning till detta som knappast finns i Sverige?

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 5265
Grading comment
Jag visste inte var (om) man kunde hitta en officiell översättning. Det var ju däför jag frågade!!!