KudoZ home » English to Swedish » Tourism & Travel

care hire booking portal website

Swedish translation: bokningsportal för biluthyrning


15:16 Feb 18, 2012
English to Swedish translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: care hire booking portal website
Rent a car while traveling around the United States through the Carhireusa.org care hire booking portal website.

Det var ett stort namn.

Tack!
Helena Grahn
United Kingdom
Swedish translation:bokningsportal för biluthyrning
Explanation:
Kolla nätet.
Selected response from:

Lena Samuelsson
Sweden
Grading comment
tack!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2bokningsportal för biluthyrning
Lena Samuelsson
4webbsidan xxx som erbjuder biluthyrning
tihomir


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
bokningsportal för biluthyrning


Explanation:
Kolla nätet.

Lena Samuelsson
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 18
Grading comment
tack!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karin Vivar
18 mins
  -> Tack, Karin!

agree  Mel Willetts: stämmer!
31 mins
  -> Tack, Melilnda!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
webbsidan xxx som erbjuder biluthyrning


Explanation:
eller "biluthyrningswebbsida" (bara 1 träff på google)
eller "webbsida för biluthyrning"


    Reference: http://www.one.com/sv/webbhotells-nyheter/domaen/whipcar-lan...
tihomir
Iceland
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Mel Willetts