KudoZ home » English to Turkish » Accounting

line-by-line accounting

Turkish translation: kalem kalem hesaplama

14:36 Jan 28, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: line-by-line accounting
bilanço ....kalem kalem muhasebe hesabı gibi bir ifade sanırım..teşekkürler
hasene
Turkey
Turkish translation:kalem kalem hesaplama
Explanation:
line:A series of various qualities and values of the same general class of articles.

line: belirli bir cins/marka mal
TDK İngilizce-Türkçe Sözlük

Umarım işinize yarar. Kolay gelsin.
Selected response from:

Nilgün Bayram
Turkey
Grading comment
teşekkürler
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6kalem kalem hesaplama
Nilgün Bayram
5satırı satırına hesap tutma
Salih1946
51) Ayrıntılı Muhasebe; 2) Muhasebe Anahatları; 3) Muhasebe Ayrıntıları
Adil Sönmez
4sıralı muhasebe, sıralı hesap tutma, hesap verme
shenay kharatekin
4sıra ile hesaplama
shenay kharatekin
1 +1karşılaştırmalı muhasebe
xxxcandan


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sıra ile hesaplama


Explanation:
sıralı hesaplama
satır satır hesaplama


shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sıralı muhasebe, sıralı hesap tutma, hesap verme


Explanation:
Aradığınız terim: accounting, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
Genel Sözlük accounting muhasebe
Genel Sözlük accounting hesap verme
İş Dünyası accounting hesap tutma
İş Dünyası accounting muhasebe
İş Dünyası accounting hesap verme



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
kalem kalem hesaplama


Explanation:
line:A series of various qualities and values of the same general class of articles.

line: belirli bir cins/marka mal
TDK İngilizce-Türkçe Sözlük

Umarım işinize yarar. Kolay gelsin.

Nilgün Bayram
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 2
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aslihan
1 hr
  -> Si, parece bastante útil

agree  Önder Öztürkçü
1 hr
  -> thanks

agree  AZRA AKARTUNA
2 hrs

agree  Ebru Ozgen Oglesbay
5 hrs

agree  shenay kharatekin: muhasebeci ifadesi olmuş
1 day 19 hrs

agree  rusen
2 days 17 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
1) Ayrıntılı Muhasebe; 2) Muhasebe Anahatları; 3) Muhasebe Ayrıntıları


Explanation:
Line-by-line = Ana hat, ayrıntılı, tek tek.
Bakınız; aşağıdaki cümleler.

Kaynak: Your dictionary.com

1) Insurance Line-by-Line
Insurance LinesGuide picks

Explore the insurance world's major lines, as well as its more obscure nicks and crannies.. (BURADA "AHAHAT")

2) LINE BY LINE INSTRUCTIONS FOR FILLING OUT THE EHSO EXCESS HAZAROUS MATERIAL AND HAZARDOUS WASTE TURN IN FORM. (Burada; AYRINTILI)

3) Reading line-by-line intro array variable. (Burada; TEK TEK)

4) 19th and 29th Century Directories: Line by line and Year by Year. (Burada; OLAY OLAY)

BEN BİR ÇOĞUNUZUN DEDESİ, BİR KISMINIZIN DA BABASI YAŞINDAYIM. TEK TAVSİYEM "ARAŞTIRMA YAPMANIZDIR".

SÖZLÜK ESASTIR.


Adil Sönmez

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
karşılaştırmalı muhasebe


Explanation:
Bir diğer alternatif (ve sanırım doğrusu bu) olarak öneriyorum. Line-by-line accounting, belli bir hesabın öğelerini oluşturan her kalemin karşılaştırmalı olarak değerlendirmeye tabi tutulmasıdır.



xxxcandan

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aslihan
3 days 1 hr

2153 days   confidence: Answerer confidence 5/5
satırı satırına hesap tutma


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4