KudoZ home » English to Turkish » Advertising / Public Relations

#MakePeace

Turkish translation: #MakePeace'i gerçekleştirebilirsin.


08:28 Aug 22, 2014
English to Turkish translations [PRO]
Advertising / Public Relations / Bir Şirketin Gönüllülük Hizmetlerinin Anlatıldığı Broşür
English term or phrase: #MakePeace
Merhabalar,

Bu broşürde #MakePeace ifadesi hashtag (#) ile birlikte verilmiş ve hashtagin İngilizce kalması isteniyor.

"YOU CAN #MAKEPEACE HAPPEN."
We want to hear (and see) from you how you #MakePeace.

gibi cümleler var.

#MakePeace hashtagini koruyarak nasıl bir çeviri yapabiliriz.
xxxDementia
Turkish translation:#MakePeace'i gerçekleştirebilirsin.
Explanation:
imho
Selected response from:

Dagdelen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4#MakePeace Gerçek Oluyor
Raffi Jamgocyan
3 +1#MakePeace'i gerçekleştirebilirsin.
Dagdelen
4#MakePeace
Recep Kurt
4#makepeace sen de katıl
Zeki Guler
3#MakePeace Senin Elinde
Nagme Yazgin


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
#makepeace
#MakePeace'i gerçekleştirebilirsin.


Explanation:
imho

Dagdelen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Herkese çok teşekkür ederim. Emeğinize, fikrinize sağlık!!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Salih1946
49 mins
  -> Tşk.

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
#makepeace
#MakePeace


Explanation:
"barışı sağlamak" diyebilirsiniz:
#MakePeace ile barışı nasıl sağladığınızı görmek ve duymak isteriz
denilebilir...

Recep Kurt
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 19

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
#makepeace
#MakePeace Senin Elinde


Explanation:
#MakePeace Senin Elinde

Nagme Yazgin
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
#makepeace
#MakePeace Gerçek Oluyor


Explanation:
diğer bir alternatif

Raffi Jamgocyan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 11

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
#makepeace
#makepeace sen de katıl


Explanation:
.

Zeki Guler
Ireland
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4