KudoZ home » English to Turkish » Aerospace / Aviation / Space

helideck

Turkish translation: helikopter iniş platformu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:helideck
Turkish translation:helikopter iniş platformu
Entered by: Özden Arıkan

18:56 Jan 26, 2004
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: helideck
helideck crash situation helideck crash equipment
bakuvi
Azerbaijan
helikopter iniş platformu
Explanation:
helikopter iniş platformu
Selected response from:

Ali YANDIK
Turkey
Grading comment
Teşekkürler Ali bey. Sözlükte de aynı şeyi bulmuştum fakat şüphem vardı - başka bir şey olmasın diye.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2helikopter iniş platformuAli YANDIK
5(Petrol ve maden arama ve çıkarma işleri ile iştigal eden yapılar üzerinde bulunan) helikopter inişAdil Sönmez


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
helikopter iniş platformu


Explanation:
helikopter iniş platformu


    Reference: http://www.eser.com.tr/referans.asp?k=63
Ali YANDIK
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler Ali bey. Sözlükte de aynı şeyi bulmuştum fakat şüphem vardı - başka bir şey olmasın diye.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ATB Translation: Ya da bir çeşit helikopter pisti ;O)))
15 mins

agree  Emine Fougner
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
(Petrol ve maden arama ve çıkarma işleri ile iştigal eden yapılar üzerinde bulunan) helikopter iniş


Explanation:
platfgormu kırım hali (kırımı)

helideck crash situation =>

(Petrol ve maden arama ve çıkarma işleri ile iştigal eden yapılar üzerinde bulunan) helikopter iniş kalkış platformu kırım hali (kırımı)


helideck crash equipment =>

(Petrol ve maden arama ve çıkarma işleri ile iştigal eden yapılar üzerinde bulunan) helikopter iniş kalkış güvertesi kırım donatımı

Sources: http://www.caa.govt.nz/fulltext/acs/ac139-8a.pdf
http://www.yorkmaine.org/planboard/helo.pdf






Adil Sönmez