KudoZ home » English to Turkish » Art/Literary

to take it on the run

Turkish translation: katlanmak,dayanmak;seçmek..süreklilik, devamlılık..


00:34 Oct 2, 2001
English to Turkish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: to take it on the run
to take it on the run
Bahar
Turkish translation:katlanmak,dayanmak;seçmek..süreklilik, devamlılık..
Explanation:
REO Speedwagon,
tam çevirisini bilemiyorum, ama şöyle açıklayabilirim:
on the run: devamlı olan, sürekliliği olan anlamında kullanılmış olabilir.
to take it: konuşma dilinde katlanmak, dayanmak manasına gelir.
"buna dayan" diye çevrilebilir.
"fakat sana söylüyorum bebeğim,
buna inanmadığımı,
ve eğer doğruysa bile,
şunu aklından çıkarma bebeğim,
YOU TAKE IT ON THE RUN BABY
bu tek yolsa,
sen bunu istedin,
seni yanımda istemem,
buna inanamam,
bir dakikalığına değil,
sen ateş altındasın,
ve BUNA DAYANACAKSIN.

GİBİ BİŞEY OLABİLİR :)
Selected response from:

tulayoz
Grading comment
Thx ever so much :) Its what I thought it was. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kaçış/hareket halinde yakalamak (kavramak-her iki anlamda)
1964
4katlanmak,dayanmak;seçmek..süreklilik, devamlılık..
tulayoz
5 -1hayat böyle YADA aldırış etmexxxTE.com


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Kaçış/hareket halinde yakalamak (kavramak-her iki anlamda)


Explanation:
Verdiğiniz bağlam yeterli değil her anlama gelebilir.
on the run :kaçmakta, geri çekilmekte ( savaşta ) ,koşarken, harket halindeyken demek
to take it : almak, yakalamak, anlamak/understand ( yani kavramak )anlamlarına gelir
eğer daha fazla bilgi verirseniz türçeye tam çevirisi olabilir

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 718

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
hayat böyle YADA aldırış etme


Explanation:
Hayatı bir koşu olarak düşün. Karşına çıkan her engele takılmamak lazım. Yani koşuna devam et.

xxxTE.com

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  1964: Enterasan, böyle bir anlam nasıl çıkardınız? Yoksa sizin tavsiyeniz mi ?
9 hrs

2 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
katlanmak,dayanmak;seçmek..süreklilik, devamlılık..


Explanation:
REO Speedwagon,
tam çevirisini bilemiyorum, ama şöyle açıklayabilirim:
on the run: devamlı olan, sürekliliği olan anlamında kullanılmış olabilir.
to take it: konuşma dilinde katlanmak, dayanmak manasına gelir.
"buna dayan" diye çevrilebilir.
"fakat sana söylüyorum bebeğim,
buna inanmadığımı,
ve eğer doğruysa bile,
şunu aklından çıkarma bebeğim,
YOU TAKE IT ON THE RUN BABY
bu tek yolsa,
sen bunu istedin,
seni yanımda istemem,
buna inanamam,
bir dakikalığına değil,
sen ateş altındasın,
ve BUNA DAYANACAKSIN.

GİBİ BİŞEY OLABİLİR :)

tulayoz
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Grading comment
Thx ever so much :) Its what I thought it was. :)