KudoZ home » English to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

colour-keyed details, 'burr' walnut veneer

Turkish translation: renklerle düzenlenmiş ayrıntılar, koyu ceviz renginde kaplama


23:04 Nov 20, 2001
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automotive
English term or phrase: colour-keyed details, 'burr' walnut veneer
bunlar bir arabanın özellikleri arasında yer alıyor. Şimdiden teşekkürler
Erman BALKIN
Turkish translation:renklerle düzenlenmiş ayrıntılar, koyu ceviz renginde kaplama
Explanation:
Balkinciğim 'burr' aslında koyu ceviz rengi demektir. Genelde ahşaptan yapılmış eşyalar için kullanılır. Örneğin tüfeğin kabzası. Aynı zamanda ahşabın dokusunun muntazam olmadığını, ağacın damarlarının düzenlenişinin daha sık olduğunu anlatır.


Umarım yardımcı olmuşumdur. İyi çalışmalar dilerim.


Selected response from:

TurkishEnglish.com Inc.
United States
Grading comment
teşekkürler Robertciğim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kumanda tuşları renklendirilmiş ve pürüzlü yüzeyli cevizle kaplanmıştır.
Ali Osman TEZCAN
4renklerle belirtilmiş ayrıntılar /Amerikan siyah fındık ağacı cilası
Gamze Ozfirat
4renklerle düzenlenmiş ayrıntılar, koyu ceviz renginde kaplamaTurkishEnglish.com Inc.


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
renklerle düzenlenmiş ayrıntılar, koyu ceviz renginde kaplama


Explanation:
Balkinciğim 'burr' aslında koyu ceviz rengi demektir. Genelde ahşaptan yapılmış eşyalar için kullanılır. Örneğin tüfeğin kabzası. Aynı zamanda ahşabın dokusunun muntazam olmadığını, ağacın damarlarının düzenlenişinin daha sık olduğunu anlatır.


Umarım yardımcı olmuşumdur. İyi çalışmalar dilerim.




TurkishEnglish.com Inc.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
teşekkürler Robertciğim

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
renklerle belirtilmiş ayrıntılar /Amerikan siyah fındık ağacı cilası


Explanation:
colour keyed details = renklerle belirtilmiş ayrıntılar

Google'da diyor ki:
Burr Walnut Veneer (real wood) The veneer used on these boards comes from the deceased
part of the AMERICAN BLACK WALNUT TREE.




Gamze Ozfirat
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kumanda tuşları renklendirilmiş ve pürüzlü yüzeyli cevizle kaplanmıştır.


Explanation:

Burada sözcüklere bağlı kalmaksızın yaklaşmakta fayda var.

Anlaşıldığı kadarıyla
1. Her bir tuş (örneğin farları yakan tuş, vs) ayrı bir renkte boyanmıştır.
2. Tuşlar yüzeyi pürüzlü ceviz ile kaplanmıştır.

Kolay gelsin.

Ali Osman TEZCAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8