KudoZ home » English to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

combustion valve

Turkish translation: yanma odası supabı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:combustion valve
Turkish translation:yanma odası supabı
Entered by: xxxQuinox

14:54 Apr 3, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: combustion valve
Bozulan bir arabadan söz ediyor.
Cümle:
The intake’s got a thirty torque tolerance that’s been blown and the combustion valves need a new ring slip!

Bu seferki notlarda yok, kesin. :)
xxxQuinox
Turkey
yanma odası supapları
Explanation:
...Silindir kapağında 4 supabı olan yanma odasının ana karakteristiği, supaplar tarafından sağlanan geniş akış alanına sahip olmasıdır" ben burada anlatılandan yola çıkarak yanma odası supaplarını daha uygun buluyorum.
Selected response from:

Cagdas Karatas
Turkey
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4yanma odası supapları
Cagdas Karatas
5 +1yanma supapı
Ali Osman TEZCAN
5yakma subabi
Salih1946


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
yanma supapı


Explanation:
ya da
yanma valfı


Ali Osman TEZCAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
4 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
combustion valves
yanma odası supapları


Explanation:
...Silindir kapağında 4 supabı olan yanma odasının ana karakteristiği, supaplar tarafından sağlanan geniş akış alanına sahip olmasıdır" ben burada anlatılandan yola çıkarak yanma odası supaplarını daha uygun buluyorum.


    Reference: http://www.obitet.gazi.edu.tr/obitet/emisyon/benzinli_motord...
Cagdas Karatas
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transnirvana
1 hr
  -> teşekkürler

agree  Mehmet Hascan
3 hrs
  -> teşekkürler

agree  aparlak
21 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  mustafa karabiber
3 days23 hrs

543 days   confidence: Answerer confidence 5/5
yakma subabi


Explanation:
my former expertise.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 231